jump to navigation

Page of my soul…. Noiembrie 1, 2009

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , , , , , , , , , , , ,
trackback

Buna!Ma numesc David Raluca Selena,am 19 ani si sunt fotomodel.Am o familie normala,prieteni normali si o viata cat de cat normala (:.Traiesc in aceasta lume ca orice om; beau,mananc,dorm,visez,cant,dansez,zambesc,plang,ma supar etc.Pasiunile mele sunt fotografia si muzica.Aceste doua „lucruri” ma completeaza.Imi place mult sa ascult muzica in timp ce imi fac poze sau in timp ce privesc fotografii.De mica am fost atrasa de lumea fotografiatului,asa ca de la 17 ani am devenit fotomodel!Inainte era ca un hobby,doar o placere pe care mi-o insuseam,acum insa,modelingul a devenit carierea mea.Nu credeam ca voi deveni model,nici nu ma gandeam la asa ceva,insa de la viata nu sti la ce sa te astepti.Ei bine,o poza cu mine,insa cu linkul blogului meu pe ea (va voi spune altadata de ce):

  Me

Ei bine ce sa va mai spun?Ador sa stau cu prietenii,sa povestim,sa discutam despre tot felul de lucruri.Urasc barfa si minciunile!Nu fumez,nu consum alcool (peste masura).Imi plac petrecerile,nuntile,balurile,bancheturile etc.Sunt o persoana cu mult bun simt,nu jignesc lumea pentru ca nu as rezolva nimic,decat sa ma cobor la nivelul ei.Rezolv totul prin comunicare,niciodata prin violenta.Ador sa fac glume,sa mi se faca glume.Respect persoanele politicoase si cu capul pe umeri.Urasc falsurile si oamenii care nu stiu sa se comporte civilizat.Motto-ul meu in viata? 😕 „Respecta si vei fi respectat”.V-am pupat!

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. a a - Decembrie 13, 2009

http://www.research.ibm.com/image_apps/watermark.html
(probabil cea mai clară pagină de pe internet)
Ex: http://www.dreamstime.com/Julart_info

În caz că te-ar interesa așa mult fotografia iți recomand cărți focal press (de obicei Elsevier). În lipsă de fonduri le poți găsi în varianta virtuală în locuri care nu se pot menționa.

Din motive tehnice continuarea
http://yourpaste.net/4205/

2. pikachooo - Decembrie 19, 2009

Dragut…desi „M-ule” de la inceputul numelul tau la blog mi se pare suspect [;))] Sper ca esti adevarata..te pup diva mea [>:D<]

David R M - Ianuarie 16, 2010

Da iubita,eu sunt :*

3. David R M - Ianuarie 16, 2010

Ce te face sa crezi asta?

4. David R M - Ianuarie 16, 2010

Nina Bilic,o fata din Serbia.Se intituleaza Ivana Doncevska,prietena Seleni Marija Raluca (profil fals facut tot de ea,si si mai rau,este un profil in limba engleza :)) )

5. David R M - Ianuarie 16, 2010

Nina Bilic,o fata din Serbia.Se intituleaza Ivana Doncevska,prietena Selenei Marija Raluca (profil fals facut tot de ea,si si mai rau,este un profil in limba engleza :)) )

6. David R M - Ianuarie 16, 2010

Daca ma apar inseamna ca am figuri? Da,mentalitatea din ziua de azi :-j Si mai zici de mine 😐

7. David R M - Ianuarie 16, 2010

„(decat cand este cazul )” Se numeste „adaos” si nu se leaga de celelalte cuvinte gramatical!

8. David R M - Ianuarie 17, 2010

Doamne fata,imi poti arata si mie unde am injurat?

9. Dunarea - Ianuarie 17, 2010

No, nu te mai agita pentru toata lumea asta care se agita in jurul tau. Stai linistita, nu-i mai lua in seama, si traieste viata asta asa cum iti doresti-iar dupa cate vad si cred, tu ai toate motivele si resursele sa poti sa iti creezi un sir frumos al vietii. Keep up the good work! Si asteptam si niste posturi mai…personale despre viata ta de zi cu zi.

David R M - Ianuarie 18, 2010

Asa voi face,multumesc pentru sfat :*

10. Bodi - Februarie 1, 2010

sa stii ca dintre toate pozele pe care le ai pe blog aceasta face toate la un loc! ZAMBESTE !!! asa iti sta tie cel mai bine dupa parerea mea…

11. Sunt Raluca Selena Bruneta - Februarie 9, 2010

buna proasto ce prosta esti…eu sunt Selena Raluca si vaj de pe acest site
nuti mai fa rezervatie uite profilul daca va intereseaza adevarata Raluca http://hi5.com/friend/p311332689–%20♥♥♥MiSs-BrUnEtTe♥♥♥–html sau pe asta http://hi5.com/friend/profile/displayProfile.do?userid=106239471 sau la id meu de mess sunt cea adevarata uitati id pentru fani:) : tzooper_girl_07

David R M - Februarie 28, 2010

Desigur,de aceea profilul iti este suspendat si singurul nume pe care il stii este Selena Raluca.

12. Adraina - Martie 15, 2010

Salut…:*
Imi place acest site, si crede-ma ca nu are rost sa bagi in seama toate proastele care cu `ajutorul internetului` ( sa zic asa )arata ce vor sa fie nu ceea ce sunt…
Cred ca esti prea frumoasa si de aceia ti se intampla asa…nustiu…oricum ai grija de tine si nu mai baga in seama toate „aceste fetele” care vor sa fie ca tine… am citi toata pagina acestui site si cred ca este destul de clara ca tu esti. Uite inca un hi5, pe care l-am gasit tocmai acum cateva minute si am inceput sa rad,nu credeam ca in Romania se gasesc atatea nesimtite`:
http://sexy-kme.hi5.com
Ai grija de tine:*
Te pup:*
:*:*:*:*:*:*:*

13. alexandra - Martie 21, 2010

Pot sa spun ca mi’am schimbat parerea despre tine ,inainte credeam ca esti una din acele ”dive”,insa se pare ca m’am inselat.:*

14. Majito - Iulie 6, 2010

Sunt din Moldova ( Chisinau )mmmmmmm….ce pot sa spun .esti tare , .o frumusete exterioara super placuta .numa indoesc ca si ce interioara e la acelasi nivel.dretp ca nu toate fetele pot sa se mindreasca de ele cu un chip vrumos dat de l anatura .deaceea si incep sa invidie pe celelalte..nu trege atentia.treb sa conteze doar opinia celor aproiati si gata ……iti doresc succes in realizarea planurilor.


Lasă un răspuns

