jump to navigation

~Alb~ Noiembrie 4, 2009

Posted by David Raluca in Lovely colours.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Albul transmite puritate , curatenie , si neutralitate.Doctorii poarta halate albe , rochia traditionala a mireselor este de culoare alba , iar un gard imprejmuitor de culoare alba reprezinta un simbol al unui camin sigur si fericit.

Semnificatiile culorii albe sunt : lumina , puritate , respect , inocenta , curatenie , simplitate , zapada ,iarna ,raceala (afectiva), adevar , pace , umilinta , sterilitate , criticism , lasitate , predare , eroism , lipsa de imaginatie , aer , moarte (in culturile orientale) , speranta , viata , casatorie (in culturile occidentale) , zodia Berbecului , zodia Pestilor , goliciune sufleteasca , neprietenie , indiferenta , sarbatorire , ianuarie.

Din punct de vedere fiziologic si psihologic ,albul are urmatoarele efecte :

-Concura catre claritatea gandirii.
-Incurajeaza depasirea piedicilor si obstacolelor.
-Inspira purificarea gandurilor sau faptelor.
-Sugereaza reimprospatarea actiunilor sau a telurilor.

raluca

raluca (1)

raluca (2)

raluca (3)

raluca (4)

raluca (7)

raluca (8)

raluca (9)

raluca (10)

raluca (11)

raluca (12)

raluca (13)

raluca (14)

 

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. diddeea - Martie 14, 2010

sunt un mare fan arati foarte bine si asi vrea sa ami dai daca vreri si mie id tau .Sa stii ca am multe poze cu tine si ma uit mereu la ele si asi vrea sa te urmez.daca nu ami dai id tau til dau eu pe al meu :este diddeea

David R M - Martie 17, 2010

mraluca_selena este id-ul meu pentru amicii virtuali.Iti voi da accept de indata ce voi intra!

2. diddeea - Martie 14, 2010

asi vrea sa vorbesc cu tine din dorinta de a te cuoaste si as vrea sa ami spui daca este usor sa fii fotomodel.eu mam uitat la concurs si sa stii ca ami pare foarte rau si acum ca aio pierdut .sa stii ca te admir foarte mult si esti o fata foarte frumoaa si eu tiam dat id meu adica:diddeea ca sa te cunosc si daca vrei sa ami dai acc ca sa vorbesc cu tine sa stii ca sunt fanul tau numarul 1 si te admir foarte mult esti un adevarat model pentru mine si daca ami vei citi comentariul sa stii ca eu nu ati spun acest lucru doar ca sa te cunosc si sa stii ca eu am 13 ani sii aasi vrea sa ati mai spun ca esti o fata foarte frumoasa si te admir foarte mult si chear asi dorii sa ami scrii si sa vorbim .

David R M - Martie 17, 2010

Nu,nu este usor sa devii fotomodel.Andreea,eu niciodata nu pierd,eu mereu sunt multumita ca am ajuns la un anumit nivel si ca am fost capabila sa pot face ceva pentru a ajunge si mai sus.Fiecare om are un anumit statut,un anumit loc in aceasta lume.Al meu nu e locul 1,poate nici 2 si nici 3,dar in sinea mea,si in topul familiei mele,voi fi mereu favorita! Nu imi doresc fani,nu am contribuit cu nimic la aceasta populatie pentru a fi ridicata in slavi sau pentru a fi venerata de oameni,eu vreau doar prieteni,prieteni cu care sa imi pierd timpul si cu care sa pot discuta sincer 🙂

diddeea - Martie 27, 2010

stiu ca nu este usor am auzit si lucruri bune dar si rele sa stii ca eu de mica de la 6 ani ami doresc sa devin fotoodel dar am auzit unele lucruri foarte urate si sa stii ca ai dreptate .sa stii ca eu ami doresc sa pot ajunge cnv an viata dar nu cv care sa ami para rau pe parcurs .sa stii ca te admir esti pentru mine ceva care mia deschis ochii sa stii ca ai dreptate ca nu conteaza fanii sau popularitatea.ma rog cate odata conteaza dar asi vrea sa stiu daca este adevarat ca daca ajungi la un anumit statut am auzit ca tre’ sa te culci cu barbatii ca sa ajungi an lumea mondena si asi vrea sa stiu daca este adevarat sau nu eu nu pot sa merg mai departe cu ce am auzit si chear mias dorii sa fac acest pas dar pe mine nu ma sustine nimeni si nu am sprijin.

David R M - Aprilie 3, 2010

Andreea,intradevar sunt anumite cazuri se poate ajunge si la asa ceva.Dar odata ce lucrezi la o firma ce se respecta,nu cred ca ei decurg la astfel de lucruri.Ar fi in defavoarea lor.

Singura sustinere de care ai nevoie este cea din partea parintilor si a celor apropiati.Mie mi s-au spus multe lucruri urate privind cariera mea chiar de la persoane de la care nu ma asteptam,insa nu am pus la suflet si am continuat,iar acum,am ajuns sa ma impresionez pe mine insumi.

3. diddeea - Martie 27, 2010

SA STII CA AM AUZIT CA DUPA CATIVA ANI TE DAU AFARA SI O SA RAMAI FARA SERVICI DAR SA STII CA CE ATI SPUN EU ACUM VB SERIOS SI ATI SPUN ASTA DEOARECE ESTI FRUMOASA SI AI TOT VIITORUL AN FATA. NU AI VOIE SA AI MAI MULT DE 30 DE ANI CA SA FII MODELL ODATA CE AI AMPLINIT 30 DE ANI TE DAU AFARA DAR AR FII BN CA PE PARCURS SA ATI GASESTI UN SERVICIU DAR SA FII SIGURA CA ESTE BUN DE EX ANTR-O EMISIUNE… ASI VREA SA TE ANTREB CV.TU VEI VENI LA VARA LA CONSTANTA? DACA VREI SA AMI RASPUNZI E BN DACA NU TOT NB E DAR SA STII CA CHEAR MIAS DORII CA SA TE ANTALNESC SI DACA NU STII ORASUL TEASI PUTEA ANDRUMA CA AL STIU FOARTE BINE SI CHEAR AS’ VREA SA VII SAU VENITI SI PRIETENA TA BRIGHI AICI AN CONSTANTA PE LITORAL ESTE SUPERB SA STII. SPER SA VII.DIDDEEA

4. diddeea - Martie 29, 2010

ati multumesc pt id si astept ca sa intrii ca v ca sa ati sp cv .esti frumi bye.astept ca sa ami scrii:_*

David R M - Aprilie 6, 2010

Nu prea am vreme sa stau pe messenger.De abia pot sa intru pe blog si sa va raspund voua!

5. diddeea - Martie 29, 2010

:-*

6. diddeea - Martie 29, 2010

***************************** sup frumi*******************************

7. diddeea - Aprilie 1, 2010

am si eu doo antrebari 1 tu acuma esti an bucuresti?si 2 vii la vara al plaja an cta ?acestea sunt antrebarile mele sper sa ami raspunzi

David R M - Aprilie 6, 2010

Momentan locuiesc in Bucuresti,dar acum cu noua agentie la care lucrez,merg peste tot in lume.Dar domiciliul meu este in Bucuresti.

Si da,probabil ca voi veni la vara,daca voi avea timp,sau si mai bine ar fi daca as veni cu agentia!

8. diddeea - Aprilie 1, 2010

ralu hainele ti lea dat ei sau ti leai cumparat tu? si le ai? cas suuper frumoase chear ati sta bine cu ele cand o sa fiu mare o sa vreau sa arat si eu ca tine si sa ami cumpar haine asa frumoase sunt suuuper. daca mas duce la modeling miar da haine de la ei sau ar trebui sa mi le cumpar nu stii?daca stii ami zici si mie te rog tu ai fost la modeling?sii la bucuresti ai avut prezentarile nu? stiu ca te stresez dar sunt foarte curioasa si vreau sa ma interesez deoarece vreau ca sa ma dau si eu la modeling.si de la cine stii mai bine decat de la un model .

David R M - Aprilie 6, 2010

Unele haine sunt ale mele,iar unele ale agentiei!

9. diddeea - Aprilie 6, 2010

si le dai anapoi sau le pastrezi? ca v sa stiu ca v sa ma dau si eu si nus cum este.daca stii sa ami zici si mie ok ms

David R M - Aprilie 6, 2010

Sunt unele pe care le pastrez ca amintire,pt ca e clar ca nu pot fi purtate pe strada ;)),dar majoritatea trebuie date inapoi,deoarece trebuie purtate si de alte fotomodele la sedintele foto.

10. diddeea - Aprilie 17, 2010

ok am anteles si u cand intrii pe mes? cand ai timp?

11. diddeea - Aprilie 23, 2010

am si eu o antrebare ca sa fii model cum esti tu trebuie sa stii engleza bine ? ca eu nu ma descurc la capitolul”engleza” si acum trebuie sa o anvat :(( si o sa ami ia ceva ca e destul de grea :((

12. diddeea - Aprilie 23, 2010

ai fost an canada? sau anca nu ai ajuns?oricum e super si daca as avea sanse sincer teasi urma dar nu acum ca sunt prea mica pote peste 3 ani ca am 13 deci pe la 16 ar fii super dar nustiu daca nu voi fii prea mica .nu stii ce ati rezerva viitorul .;)

David Raluca - Aprilie 23, 2010

Nu am fost inca in Canada,dar cand voi merge,cu siguranta vei afla de pe blogul meu :))

Eu m-am apucat de modeling de la varsta de 17 ani.Pana la 17 ani,de la 14 ani m-am tot interesat de diferite sedinte foto,concursuri etc. Incearca incepand cu o simpla sedinta foto,sau fa-ti niste fotografii mai artistice,cu un aparat profesional (nu cu telefon sau aparate cu o rezolutie proasta),cauta pe cineva expert in asta,apropiat de orasul tau,si cerei sa te ajute.Va fi si in interesul lui acest lucru.Bafta!

13. diddeea - Aprilie 23, 2010

poti sa ami dai un sfat te rog. e un cantaret de 16 ani justin bieber sa lansat an 2009 si ami place foarte mult cum canta si am id lui da nustiu daca e el ca el e din canada si vorbeste numai engleza nu e o problema dar el intra an fiecare seara pe mes ,numai seara si eu nustiu daca e el fiind ca nustiu daca ‘celebritatile’ intra seara de seara pe mes .sau o fi pus o agentie dea lui sa se dea drept el ca sa vorbeasca cu fanii ?:))

David Raluca - Aprilie 23, 2010

Sincera sa fiu :)) Sansele ca tu sa vorbesti cu adevaratul Justtin Bieber sunt cam 0,001% :)).Eu am o viata personala,sedinte foto am aproape zi de zi,iar cand nu le am,sunt la interviuri sau repetitii pentru defilari (daca nu chiar defilari),eu nu am timp sa stau pe messenger,cu atat mai putin sa vorbesc ore in sir.Principalul meu „punct” in internet este blogul,de aceea intru numai pe el,iar restul(messenger-ul,hi5-ul,netlog-ul,neogen-ul,facebook-ul etc) le las doar pentru week-enduri.El,ca si cantaret,ca vorba aceea,e chiar bun si adorat de o gramada de fete si nu numai,in plus,am auzit ca in urmatorul sezon al serialului Zac&Cody,va aparea intr-un episod.Deci nu cred ca el ar putea fi.Singura celebritate de care sunt sigura ca intra pe messenger este Miley Cyrus (aka Hannah Montana),insa doar o data pe saptamana (primesc mesaje offline cu noile ei videouri,albume,melodii etc.).Daca e el,ce sa zic,ar trebui sa te interesezi,incearca sa-l contactezi pe site-ul lui personal,sau undeva unde sti sigur ca dai de el :).

14. diddeea - Aprilie 23, 2010

stii eu cred ca el este el intra numai seara pe la 7-8 la ei e mai tarziu dar nustiu sigur si am ancercat sa ma interesez si site-ul lui personal nu al am da o sa fac rost sau o sa ai zic ca sa ami dea web. iam mai zis asta odata da a zis ca nu ai da voie sa de web si cand o sa ajunga an canada o sa ami dea . stii iam spus ca la vara sar putea sa merg si eu an canada la el si a zis ca daca vin ca ai spun pe mes cand intra ca daca e o sa ne antalnim .acum nu stiu ce sa cred ca e el sau nu ?sincer sunt derutata rau de tot….si cu pozele sa stii ca am un verisor care de ocupa cu asa ceva sa stii ca si la modele el face poze….el este profesionist dar nu vrea el sa faca ca nu ai place lui meseria asta de model …pe prietena lui a venit sa o ia sa ca devina model chear columbeanca da nu o lasa varamiu …antradevar arata bine …acum nustiu ce sa mai zic …stii cred ca e id lui justin bieber asa cred acum nustiu …oricum tu apari la anumite posturi si daca da spunemi si mie unde ca sa te vad si eu ok

David Raluca - Aprilie 24, 2010

Pai cel mai mult sunt pe Fashion TV,acolo arata si calatoriile cu agentia prin strainatate si restul defilarilor,sedintelor foto etc.

Sincer,din ceea ce mi-ai zis tu,chestia cu intalnirea,sunt 100% sigura ca nu e Justin.Pune-te un locul lui.E un artist in top,recent si-a scos si albumul,acum se pregateste pentru un altul,nu cred ca are el timp de intalniri cu fete romance.In fond,daca ar fi adevarat,ce relatie ar fi aceea?El in Canada cu toate fetele admiratoare de pe acolo,si tu aici in Romania,ascultandu-i melodiile,mi se pare cam,sec! Mai bine lasa deoparte acel id,chiar nu merita sa iti faci sperante false!

15. diddeea - Aprilie 24, 2010

am uitat sa te antreb cat ai dat tu cand ai fost la modeling si a fost greu am auzit ca trebuie sa ati cumpari haine multe este adevarat?

David Raluca - Aprilie 24, 2010

Pai, depinde la ce agentie mergi,nu toate au aceleasi reguli.Intradevar,trebuie sa te prezinti pentru casting,si atunci vei veni tu cu niste haine de acasa,apoi vei proba haine create de ei,pentru ca acelea vor fi hainele pe care tu (probabil) va trebui sa le porti.Incearca sa faci o deosebire intre fotomodel si model.Eu am inceput cu cariera de fotomodel,mi se faceau doar fotografii,apoi m-am angajat la agentia de modele Gaby’s Models din Satu-Mare,asa am reusit sa ajung sa defilez la diferite prezentari de moda,sa am onoarea sa port hainele create de diferiti designeri.Acum nu mai lucrez la acea agentie,lucrez pentru o agentie mult mai mare,din Bucuresti,iar acum,mergem prin toata Europa (speram ca si prin toata lumea),si facem fotografii,prezentari de moda,concursuri de miss etc.

16. diddeea - Aprilie 24, 2010

poate ca ai dreptate dar nu stiu stii o sa ai mai fac un test sa vad si dupa aia o sa fiu sigura ca pana acum iam facut multe teste si mia raspuns la ele

David Raluca - Aprilie 25, 2010

Odata ce are curajul sa se deie drept cineva,e destul de logic ca ar trebui sa stie unele lucruri despre el ca sa ii iasa planul.

17. diddeea - Aprilie 24, 2010

trebuie mai antai sa ma interesez ca sa vad cum e si dupa aia o sa vad mai departe…tu ai avut ocazia sa antalnesti vedete nu mari sau poate ?

David Raluca - Aprilie 25, 2010

Pai da,de exemplu,vizualizeaza videoul „Zepter Golden Age”,preentatoarea este o faimoasa cantareata de acolo de la ei,a fost o onoare sa o cunosc.Mai sunt si alte vedete romanesti,nu neaparat cantereti sau actori.Catalin Botezatu,Nicu Gheara,Cosmin Gheorghe,Elena Gheorghe etc.

18. diddeea - Aprilie 25, 2010

da rad stie totul deci nici eu nu stiu cate stie „”””justin”””” si unele lucruri nu le stiam serios

19. diddeea - Aprilie 25, 2010

mam plictisit nu stiu ce sa fan ce noroc de tine ca tu nu te plictisesti ,nu stai degeaba . am fost si afara dar tot nu am ce sa fac

David Raluca - Aprilie 25, 2010

Cu internetul in fata ai mereu cate ceva de facut ;))

20. diddeea - Aprilie 25, 2010

da dar cate odata te plictisesti ca stai mereu mereu si de la un timp nu ai ce face

David Raluca - Aprilie 26, 2010

Mereu ai ceva de facut 😐

21. StopFakes - Aprilie 30, 2010

Ti-a fost inchis hi5-ul cumva?

David Raluca - Aprilie 30, 2010

Da,mi-a fost sparta parola,mi s-a aflat din nou e-mailul si au reusit sa strice totul :-j Nicio problema…trece,facem altul…

22. StopFakes - Aprilie 30, 2010

Incearca sa iti pui o parola in care sa contita ceva la care numai tu teai putea gandii/stii , sa contina/sa nu contina :
• Sa contina cel putin opt caractere.
• Sa nu contina numele de utilizator, numele real sau numele companiei.
• Sa nu contina un cuvant intreg.
• Sa fie semnificativ diferita de parolele anterioare.
• Sa contina caractere din fiecare dintre urmatoarele patru categorii: litere mari, litere mici, cifre, simboluri de pe tastatura: ` ~ ! @ # $ % ^ & * ( ) _ – + = { } [ ] \ | : ; ” ‘ , . ? /.
A si sa nu folosesti aceeasi parola pe mai multe conturi.
Parolele care trebuie sa le eviti sunt:

1. 123456

2. 12345

3. 123456789

4. Password

5. iloveyou

6. princess

7. rockyou

8. 1234567

9. 12345678

10. abc123
in cazul tau,sa nu contina:selena,fotomodel,davidralucaselena,si’asa mai departe , iar la hi5 hi5-ul tia fost inchis de cei de la hi5 ptr ca mai mult ca sigur ai fost reclamata ca ai furat pozele.
Deci , ai grija mare! Sper ca tiam fost de folos macar putin deoarece eu ma ocup de fake’uri si am intalnit/vorbit cu ff multe,fac asta de 2ani. te pup,take’r nd good night:*

David Raluca - Mai 1, 2010

Nu mi-a fost inchis de cei de la hi5.Era normal sa primesc un e-mail daca se intampla asta,si am verificat,nu este.Chestia e ca am primit si un mesaj,stiu cine a facut-o,e cineva care ma cunoaste,e cineva care a facut parte din viata mea si care foloseste nu numai cunostiintele,ci si un program,sau virus ceva.Data trecuta cand i-am spus ca ne impacam,mi-a dezvaluit cum ca de pe un alt hi5,mi-ar fi lasat un comentariu care i-ar fi dat o parola,gen parola universala,si a reusit sa intre.E ceva ce pacaleste serverul,e complicatnici eu nu am reusit sainteleg prea bine desi mi-a explicat fiecare detaliu un parte si mi-a si aratat.Oricum e un escroc,si probabil o a mai face,dar…..asta este.

Parolele mele nu sunt aceleasi niciodata.Sunt lungi,contin si caractere si numere si litere,nimeni nu mi-ar putea-o ghici asa pur si simplu decat cu un anumit program (daca ar exista asa ceva).

Radu - Mai 10, 2010

Nu stă nimeni să brute force parole în speraţa că pune una d’asta. Probabil ai un keylogger (program care interceptează ce tastezi tu şi trimite cuiva). Aşa că pune un windows curat, un antivirus sănătos şi fii prudentă pe net.

23. diddeea - Mai 3, 2010

hey ai aflat daca vii la vara an cta? sper ca da ,ca vreau sa te vad si eu …poate la un concurs sa stii ca mam interesat de justin bieber si iam aflat id si iam gasit si chat-ul lui si cand intra pe cheat mai vorbim acolo dar sa stii ca lam antrebat da ca are id asa cum la am si eu si a zis ca da dar mai are unu si mi la dat si acum sunt sigura ca este el .nu prea a mai intrat pe mes de 2saptamani si ceva dar acum credca e el deoarece mia spus chear pe chat …tu ce parere ai ca ar fii el ?

David Raluca - Mai 4, 2010

Probabil ca voi veni,acum insa sunt foarte ocupata,a inceput sezonul Fashion Week si wooow,am de umblat nu gluma.

Posibil sa fie el,insa pana nu ai o dovada clara,nu are rost sa iti faci sperante degeaba!

24. diddeea - Mai 5, 2010

anca nu ami fac sperante…apropo miai trimis tu un mesaj pe email ca sa mi te alatur pe netlong?eu trebuie sa ma anscri pe faces ca nu sunt anscrisa

David Raluca - Mai 5, 2010

Da,presupun..:-??

25. diddeea - Mai 8, 2010

nu mai am voie la calculator pana an iunie ca nu ma mai lasa mama si acum sunt la o colega si nu pot sa intru pe netlong ca sa ma anscriu pe faces si nici nu ami da voie sa ma anscriu si nustiu dece

David Raluca - Mai 9, 2010

Nu stiu,dar te-ai inscris pe faces deja,incearca sa te loghezi!

26. progigi - Mai 9, 2010

zau k esti distrusa

David Raluca - Mai 10, 2010

De ce sunt distrusa?

27. diddeea - Mai 10, 2010

Am ancercat dar nu ma lasa nu stiu dece .Stiu ca mam anscris dar cand am ancercat sa ma loghez nu ami dadea voie .Si la mine pe calculator nu mai am voie pana an iunie doar la elena colega mea o stii …doar la ea pot sa stau la calculator si ea are emailul stricat .O sa mai ancerc sa vad dar nustiu oricum nu ma dau batuta pana nu ma loghez .

David Raluca - Mai 10, 2010

Nu stiu ce sa zic:|

28. Radu - Mai 10, 2010

=)) =)) =))
deci n-am mai râs atâta de când am descoperit Chuck Norris facts!

29. Radu - Mai 10, 2010

diddeea, fă-ţi si tu blog! Eu pun link-ul tău la mine, tu dacă nu vrei nu îl pui pe-al meu la tine. Ce zici?

30. diddeea - Mai 12, 2010

poate an iunie cand am voie la calculator ca deocamdata sunt la o colega si ei nu ai prea merge calculatorul …da cati ani ai u?

David Raluca - Mai 12, 2010

Vorbesti cu mine saucu Radu?:)) Ca nu mai inteleg nimic:))

31. diddeea - Mai 12, 2010

de data asta cu radu

David Raluca - Mai 12, 2010

Aha…;))

32. diddeea - Mai 12, 2010

Ralu tu esti an bucuresti???????? o sa vin an iunie pe 1 cu clasa la gradina zoologica daca esti an bucuresti si nu esti ocupata vii si tu te rog doar daca poti vii????????????? e sii elena an clasa cu mine da vii?????????

David Raluca - Mai 12, 2010

Vai ;)) Nu stiu daca voi avea timp,si trebuie sa stiu exact la ce gradina zoologica mergeti.97% voi fi ocupata,si nu voi putea veni,insa nu ai de unde sa sti cand imi organizez si eu o excursie la gradina zoologica :))

Apropo,cine e Elena?;))

33. diddeea - Mai 13, 2010

elena e fata aia care iai da id-ul si tia spus ca ai place cum arati… o sa o antreb pe diriga la ce gradina zoologica mergem.poate ati organizezi odata cu noi…:)))

David Raluca - Mai 13, 2010

Aha :-??

34. diddeea - Mai 13, 2010

ce fel de muzica asculti tu? eu pop

David Raluca - Mai 14, 2010

Pai depinde de starea spirituala ;)) De obicei ascult muzica usoara,romaneasca si straina,dar imi place si muzica house,electro,tektonik,rock,pop,dance etc.

P.S. Ma dezgusta manelele,dar la o nunta sau un eveniment de genul,nu ma deranjeaza!

35. Radu - Mai 14, 2010

Cam câţi îmi dai?

David Raluca - Mai 14, 2010

Pai 😕 nu te-am vazut cum arati,dar dupa felul cum vorbesti si te exprimi,cred ca vreo:-? 22-23.

Radu - Mai 16, 2010

Deci se vede treaba că încă am un retard oarecare! =))

David Raluca - Mai 17, 2010

:))

36. David Raluca - Mai 14, 2010

Eu sau Deea? :))

37. elena - Mai 14, 2010

raluca vezi ca nu team scris eu acest mesaji cu nuemle elena nu stiu cine naiba

38. diddeea - Mai 15, 2010

bai da cn ami foloseste numele ralu sa stii ca nu sunt eu ok ca asa a patit si elena da nus cine face asa

David Raluca - Mai 15, 2010

Nu vreau sa va stric relatia de prietenie,dar Elena e cea care se da drept tine ;)) una dintre e-mailurile dideea are aceeasi adresa ip cu elena 😉

39. diddeea - Mai 15, 2010

si eu nu am intrat la calculator ieri da cred ca se da cnv drept mine nu te supy’ da

40. diddeea - Mai 15, 2010

cine se da drept mine daca tot zice ca sunt eu diddeea ia zii si mie cum ma mai cheama ok x-(

41. diddeea - Mai 15, 2010

da nu cred ca ea a fosta adik’ ei ai place super mult de tine

42. elena - Mai 15, 2010

care elena ce e cu mine ca eu nu ma dau drept nimeni cum adica nu intleg nimic?

David Raluca - Mai 17, 2010

Pai e ciudat,aveti aceasi adresa ip,e-mailul se poate folosi si sa fie aceeasi,dar adresa ip difera la de la pc la altul 😉

43. elena - Mai 15, 2010

si a fost ultima data cand mai scriu ceva pe aces sait la revedere fie care cu cel dore

David Raluca - Mai 17, 2010

Elena,eu nu inteleg de ce dramatizezi asa:)) Andreea a intrebat cine se da drept ea,iar eu i-am raspuns!

44. elena - Mai 18, 2010

da dar si cineva se drept mine da nu judec omeni asa ok o fi avut acea fata meilul ca mine si meilul meu e virusat nici nu mai merge oricum asta e fie care zice ce crede ok daca tu crezi ca iai raspus adevarul e trba ta

David Raluca - Mai 18, 2010

Elena,eu nu am nimic cu tine :)) nu inteleg dc te ambalezi asa!

45. elena - Mai 18, 2010

da nu ma dau drept ia si nici nu as vrea

46. diddeea - Mai 26, 2010

Buna …deci poti sa vii la gradina zoologica?daca ai timp .

47. lady - Iunie 7, 2010

foarte frumoasa este fata asta!!!

48. neagu - Iunie 29, 2010

hey ce se mai aude cu tn ?:) mai esti?


Lasă un răspuns

