jump to navigation

New/Old Ianuarie 16, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , , , , ,
trackback

http://david-R-M.hi5.com da,hi5-ul meu.Cum? Pai asa bine, http://mraluca-selena.hi5.com este ocupat de catre o alta persoana :)),lasa sa se mandreasca ca are multe vizualizari,comentarii si prieteni,sa fie ea originala :)).In noul profil hi5 am gasit multi prieteni,dar si bine-cunoscutii critici,care toata ziua nu fac altceva decat sa ma jigneasca si sa „isi dea cu parerea” referitor la vestimentatia mea din unele poze :-j. Ei bine,majoritatea raspunsurilor le gasiti in descrierile mele Hi5.

NEW!

„Hey >:D < Sunt tot eu,doar ca pe alt hi5 😦
Imi place aici…de ce? Pentru ca zi de zi ma pot distra pe seama unor „oameni” care isi pun pe profil pozele mele,SAU isi fac un profil cu mine pretinzand cu mandrie ca ei sunt in poze 🙂 PENIBIL! Cat de down trebuie sa fi cu neuronii incat sa imi furi pana si propria descriere.Nu ma plang,degeaba ziceti unii ca ma plang sau ca imi dau aere.Mie mi se pare normal sa numesc unele profiluri care se folosesc de pozele sau de identitatea mea! De ce ma deranjeaza? Uite asa,pentru ca e aiurea sa intri de pe un profil pe altul si tot al zece-lea sa aiba cel putin o poza cu tine 😐 in plus,e stupid sa stii ca cineva se da drept tine.Am avut un fake bun http://ralu-ca08.hi5.com dar dupa ce am trimis un sign celor de la hi5 au decis ca emai bine sa il suspende 🙂 iar pe aceasta cale le multumesc celor de la hi5!.Un sfat pentru fake-uri? Stergeti-va pozele cu mine si modificati-va profilul cei care aveti informatii despre mine sau va dati drept mine,pentru ca de acum,orice profil raportat celor de la HI5 este suspendat! Acum inapoi la ale noastre…blogul meu: http://www.mralucaselena.wordpress.com .De la ce vine „M”-ule din fata prenumelor ? Ei bine unii ma tot intrebau de ce mai scriu inca un R si apoi un M (David „R M” Raluca-Selena),asa ca pentru a nu mai tot da explicatii am lasat doar acel M care (pentru cultura generala a unora vine de la Morar,numele de fata al mamei mele si nu de la Maria!).Si oricum,asa ma pot deosebi de alte conturi care pretind ca sunt reale! Doar ca :)) ma amuza rau aceasta fata ;)) este o serbianca.Se prezinta sub numele de „Ivana Doncevska” dar defapt se numeste Nina Bilic :)).In profilurile ei sub numele de Ivana Doncevska,frumoasa macedonianca,se afla pozele Loredanei Chivu.Inainte parea a fi o persoana care vrea sa ma ajute,care vrea sa ma scape de unele fake-uri insa sa dovedit a fi cel mai mare fake 😐 Am intalnit pe facebook profiluri cu pozele mele INSA,unul dintre ele se intitula „Selena Marija Raluca”.Avea cateva poze cu mine insa pe unele dintre ele era si link-ul adresei mele de myspace,link-ul hi5-ului,tagged-ului etc.Mai era un profil cu acelasi nume (facut tot de ea) insa acela era un profil pentru celebritati,cu acela isi strangea fanii! (penibil)! La un moment dat avea la profilul ei,scris la about me adresa blogului mei,iar la legaturi hi5-ul meu 😐 Nu ar fi avut de ce sa ma supere acest lucru,dar a fost o mica exceptie…Vorbea urat de pe acele doua profiluri.Vorbea urat si jignea unele persoane.Cum am descoperit ca e Nina (Ivana) pe acel profil? Pai simplu,am „pus-o la perete” si nu a mai avut ce sa faca :)) Inainte cu doua sau trei zile,am vorbit cu o buna prietena,model si ea insa este din strainatate mai exact din Florida.Vorbisem cu ea pe messenger si tocmai imi cumparasem alt web (al 5-lea pe anul 2009 :)) ) pe care am zis sa il incerc cu aceasta ocazie.Am vorbit in timp ce ne vedeam una pe alta la webcam.A facut un screen capture si ia aratat acelei „Selena Marija Raluca” ca este fake,iar in final,a recunoscut ca e Nina.DAR :)) nu sa lasat,acum incepe sa se extinda :)) imi foloseste poza de la webcam pentru a spune tuturor ca ea este adevarata (dupa cum puteti vedea si in profilul facebook (http://www.facebook.com/selenaraluca ).Ieri seara cand am intrat pe hi5,aveam profilul sters (presupun ca tot ea a fost),insa nu sa gandit sa schimbe adresa de e-mail incat eu sa nu mai pot intra :)).Oooo ce intreaga telenovela 😀 .Imi petrec mult timp aici,pe internet in ultima vreme.Momentan nu am nicio sedinta foto,nicio petrecere de dat sau de mers,niciun interviu pentru Acasa TV (=)) glumeam).E ca un concediu,si imi place (cel putin asa cred).Am mai mult timp pentru a petrece cu clonele mele :)).Oricum,gluma e gluma dar eu vorbesc serios in privinta asta.Puteti zice orice despre mine,ca sunt pitzipoanca,ca sunt vedeta hi5-ului romanesc,ca sunt plina de plastic (se numesc unghii false pentru necunoscatori 😉 ) ca nu am creier,ca sunt fake etc.Dar un lucru sa tineti minte,niciodata nu veti ajunge in pielea mea sau in viata mea,niciodata nu veti fi ca mine,asa cum sunt eu,pitzipoanca si plina de plastic (cum zic unii),SUNT EU.Mereu va fi acel „efect de turma”,cand cineva se trezeste sa faca din tantar,armasar iar restul 1000 se iau dupa el sustinand-ul si pupandu-l in fund (scuzati expresia),sau acel „bulgare de prostie”,care se face tot mai mare cu fiecare om care ma jigneste fara sa ma cunoasca 🙂 Anyway,va las,e doar inca un post al about me-ului care in scurt timp,imi va fi furat :)).Bye :*

© ~Raluca-Selena~

Last Update:

Nu sunt fake daca:

-Nu iti dau web
-Nu fac sign-uri pentru a-ti demonstra tie cat sunt eu de adevarata
-Nu dau accept solicitarii tale de prietenie
-Nu iti raspund la mesaje
-Nu iti dau id-ul meu pentru a primi zeci de mass-uri pe minut
-Nu intru in fiecare zi pe hi5 (am si eu o viata,nu un alt cont)
-Nu iti raspund criticilor,jignirilor si aberatiilor
-Nu iti confirm daca unul sau altul este profilul meu
-Nu iti raspund la intrebarea „Acesta este profilul tau real?”
-Nu iti aduc argumente enuntului „In profilul meu se afla multe fete cu profil cu pozele tale”
-Am o scuza pentru toate (este un mod de aparare pentru cei care nu stiau asta)
-Vreau sa imi dai accept daca ai profilul pe privat (nu iti fur pozele,am si eu destule)
-Intru la prietenii tai pentru a cauta profile false iar apoi iti multumesc

Sunt o persoana cu bun simt,prietenoasa si corecta…incerc sa va raspund tuturor insa va rog,daca doriti sa imi trimiteti mesaj,si in cel mai scurt timp,sa primiti si un raspuns,incercati sa evitati urmatoarele fraze:

-E profilul tau real?
-Esti tu in poze?
-Esti casatorita?
-Esti fake!
-Am vazut multe profiluri cu pozele tale
-Fetele de pe profilul tau nu seamana intre ele
-Imi dai web/add/id-ul tau?
-Adevarata Raluca nu are niciun profil,ea zice ca nu se ocupa cu asa ceva!

RASPUNSURI:

-Este o intrebare stupida,ce fake ar recunoaste ca defapt pozele sau informatiile din profil nu ii apartin?
-Da sunt eu in poze,IN TOATE,eu si prietenii,prietenii,rudele si colegii.
-Nu nu sunt,si nici nu am prieten.
-De unde stii daca nici macar nu ai citit ceea ce tot scriu eu aici? Sa nu mai zic ca nu ai schimbat doua vorbe cu mine sau nu ma cunosti DELOC!
-Stiu,si eu am vazut multe,in blogul meu se afla majoritatea adreselor fake (www.mralucaselena.wordpress.com)
-Desigur,de-a lungul timpului am avut multe schimbari de look.Mi-am tuns parul,mi-am facut suvite,m-am vopsit acoperindu-mi suvitele,am slabit,m-am ingrasat,m-am bronzat,mi-a trecut din bronz,m-am bronzat din nou,mi-am schimbat stilul de a ma machia,mi-am inlocuit vechea garderoba etc.
-Nu!Pentru ca nu avem ce vorbi!Eu nu dau add tuturor doar pentru a ma mandri ca am 1000 de id-uri in lista de mess,daca vreodata voi da add cuiva,va fi pentru ca am vorbit,pentru ca il/o consider o persoana de treaba,pentru ca are aceleasi hobby-uri ca mine sau pentru ca e o persoana cunoscuta (ruda,prieten vechi,fost coleg,cunostiinta veche).
-Asta este pe primul loc in topul intrebarilor iritante! Daca „adevarata Raluca” nu ar avea niciun cont pe internet,de unde ar mai lua toate fake-urile pozele cu „ea”? sau chiar si eu? de unde as reusi sa imi completez profilul cu toate informatiile,pozele sau video-urile?Trebuie sa ai multa lipsa de materie cenusie pentru a spune asa ceva.

Suntem in anul 2010,secolul 21,totul e la baza logicii.Nu mai putem avea incredere nici in propriile familii,in propriile suflete pereche..sau si mai aiurea..in proprii prieteni 😐 asa ca tot ce ne ramane este sa ne descrurcam singuri,sa gandim logic,pentru ca nu destinul ne vine in cale..ci noi ni-l aducem!

© ~Raluca-Selena~ „

 

OLD!

„Despre mine nu ar fi prea multe,supravietuiesc ca orice persoana,mananc,beau,respir etc.Imi place sa petrec timpul liber
stand cu prietenii sau familia.Sunt pasionata de fotografie,orice apartine de fotografie.Tin la imaginea mea,de aceea am
devenit fotomodel.Am un mesaj pentru cei/cele care se folosesc de persoana mea si de fotografiile mele,ceea ce faceti voi
se numeste lasitate.Sunteti niste lasi ca va asucndeti dupa pozele mele,de ce nu va faceti un profil cu pozele voastre?
orice e frumos in felul lui.Nu va condamn,pentru ca nu sunt in masura sa o fac,sa va critic nici atat,dar un sfat va pot
da deoarece un sfat e binevenit intotdeaunaAr fi cazul sa nu va mai faceti atat de rusine si sa incetati cu furtul pozelor,
nu rezolvati nimic.Cum e cand cineva va spune..”-ooo ce frumoasa esti in poza,un id ceva?”,va simtiti bine ca lauda persoana
din poza si nu pe voi? ce sentiment de madrie poate fi acela? v-as ruga frumos chiar daca va folositi de pozele mele sa va
dati drept altcineva,e ok,dar nu mai puneti pe tot felul de site-uri si sa scrieti niste descrieri aiurea.Pentru ca nu imi
convine ca pozele mele sa fie catalogate dupa atare.Va multumesc enorm celor care tin cont de sfatul meu si de rugamintile
mele.Nu sunt o fata fitoasa,cum spuneti voi.Multi ma numesc „pitzipoanca” …De ce?Sau si mai rau „curva” 😐 pentru a fi o
„curva” trebuie sa indeplinesti niste conditii,de exemplu sa fi cu mai multi barbati in acelasi timp,sa umblii mai mult de
jumatate dezbracata..etc (stiti voi mai bine;) )…Eu nu cred ca m-ati vazut cu alti barbati….vreau sa spun facand
dragoste cu mai multi deodata:|,si nici ubland pe strada pe jumatatate dezbracata,nici asteptand la colt de strada o masina
sa ma ia.Va rog eu inca odata,nu mai faceti comentarii de prost gust,daca a-ti fi in locul meu nu a-ti rezista nicio secunda,
dar o viata intreaga.Nu sunt vedeta,nici nu as vrea sa fiu,sunt doar un simplu fotomodel,poate mai renumit dar nu pentru ca
am dat bani pt asta,ci pentru ca arat bine,da,arat bine si nu mi-e rusine sa recunosc,pentru ca nu numai cu corpul am ajuns
la inaltime,ci si cu mintea dar si cu sufletul.Ii respect pe cei care ma respecta si ii multumesc lui Dumnezeu ca e alaturi
de mine atunci cand voi ma criticati desi nu sunteti in masura sa o faceti.Aveti grija de voi >:D <

© ~Raluca-Selena~”

Mda,alta data… http://davidralu.hi5.com acum,sper sa nu mi-l mai suspende!

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. SirAdy - Ianuarie 16, 2010

Te cam ia lumea de proasta, si nu inteleg de ce tre sa le dai explicatii… mai nou te-au pus si pe http://cocalari.com . Bft

David R M - Ianuarie 16, 2010

Ady,eu nu dau nimanui explicatii,eu am bunul simt sa le raspund,ca doar de aia sunt aici nu? Pentru comunicare si (in cazul nostru) pentru amuzament!

2. kirandra - Ianuarie 16, 2010

erata: *desteaota= desteapta, m-am grabit

3. David R M - Ianuarie 16, 2010

Nici macar nu ma cunosti,cum ai zis si tu,e prima data cand afli de existenta mea,pentru mine esti doar o persoana in plus care „isi da cu parerea” si sincer,nu imi ajungi nici la calcaie (nu mi-o lua in nume de rau).Intelege-ma ca in fiecare zi dau de persoane ca cei de pe aici,care ma jignesc si nu stiu altceva despre mine decat ca ma numesc Raluca Selena si ca sunt din Satu-Mare.Stiu ca am aparut pe pitzipoanca.org sau pe cocalari.com si ca asta mi-a stricat imaginea de om normal.Poate ca nu am gradul de inteligenta echivalent cu cel a lui Einstein,insa stiu si eu lega doua cuvinte,si spre mirarea unora am terminat liceul iar acum studiez pentru a incepe o facultate!Puteti spune ce doriti despre mine,eu nu am cum sa va opresc decat aparandu-ma,dar sa fim seriosi,cat la suta dintre voi ma cunoasteti cu adevarat de aici? sau de pe site-ul unde mi-a fost publicat blogul? Cat la suta dintre voi ati petrecut cel putin o zi cu mine? 0% ei si?mai are rost sa continui?

4. Anyta - Ianuarie 16, 2010

Buna, ce pot sa zic..poate tu chiar esti de treaba..tot ce mi se pare mie deranjant este pe langa vestimentatie si un pic atitudinea ta(probabil daca si eu as fii in locul tau as reactiona aproape la fel)…daca ai incerca sa fii un pic mai naturala nu ar mai fii asa multe discutii, cat despre faza cu proasta/desteapta nu sunt in masura sa ma pronunt in privinta ta.Salut!

David R M - Ianuarie 16, 2010

Mersi mult Anyta,apreciez faptul ca nu faci misto sau ma jignesti la fel ca ceilalti :*

5. blogcatalin - Ianuarie 16, 2010

Buna,acum am descoperit si eu blogul tau.M-a amuzat „lupta” care o duci in privinta pozelor dupa Hi5(amuzament in senul bun,nu de a te lua la misto).Incearca sa corectezi cu foarte mare atentie articolele pe care le publici.Ai facut cateva greseli gramaticale care nu prea se fac.M-a surprins atitudinea ta pe acest blog,ai dat dovada de sensibilitate in ceea ce scrii si nu esti o „papusica” fara creier.Daca ai ajuns pe anumire site-uri poate o parte din vina o porti si tu.Exista un proverb:”O femeie este frumoasa si cu un sac pe ea”.Incearca sa adaptezi acesta proverb la nivelul vietii tale.Incearca sa numai epatezi prin lifestyle-ul pe care il ai,pe cat se poate,din cauza aceasta lumea te percepe gresit.Esti o tanara frumoasa dar poate esti mult prea „glamour” un anumite situatii.Blogurile acestea de modenitati nu ma pasioneaza;am citit articolul tau si m-am gandit sa iti ofer un raspuns la ceea ce ai publicat.Dumnezeu sa te ajute.

David R M - Ianuarie 16, 2010

Multumesc frumos :*

6. blogcatalin - Ianuarie 16, 2010

*sensul…

7. Reversibil - Ianuarie 16, 2010

Salut.

No offence, dar nu am înţeles nimic din blogul tău. Nu ştiu, mi s-o fi părut doar mie, dar e cam vraişte, ideile nu au un anume suport-treci de la un lucru la altul, apoi încerci să revii la ideea iniţială. Ţi-o spun nu pentru a te critica, ci a te ‘ajuta’.

Îmi pari, din ce am văzut(cometarii- atât pe blog-cât şi pe site-ul unde ai fost postate poze cu tine)că eşti o persoană ok. Unii oameni pot fi uşor influenţaţi şi de aceea ai şi primit comentarii mai puţin frumoase pe blog.

O zi bună!

David R M - Ianuarie 16, 2010

Nu prea am timpul necesar pentru a ma dedica blogului meu.Sunt post-uri scrise rapid doar pentru mine.Cand voi avea destul timp voi intra sa le corectez amanuntit :* Mersi mult pentru coment :*

8. aLeee:) - Ianuarie 16, 2010

Pari de treaba, desii nu te cunosc :*
Nu inteleg oamenii care te critica, daca iti vad decat dimensiunea tocurilor, lungimea fustei, tunsoarea parului, infine. tot ce conteaza este ca nu e de ajuns doar o privire ptr a stii cine esti. :):*
Te pup:)
>:D <

David R M - Ianuarie 17, 2010

Mersi mult,repet,mi se pare anormal sa vad doar fete cum imi iau apararea.Multumesc inca odata,esti de treaba :*

aLeee:) - Ianuarie 17, 2010

Mersi si eu 🙂
Esti o scumpa ;x
Te pupu :*:*:*

David R M - Ianuarie 17, 2010
9. zuziza - Ianuarie 16, 2010

Vad ca toata lumea are tendinta de a te critica pe aici.ce pot sa-ti spun ?sincer,nu te cunosc deloc,nu pot emite pareri pertinente despre persoana ta,dar iti pot spune ca nu meriti sa fii jignita asa.asta-i romanul,tre sa-si dea el cu parerea despre orice.si mai ales sa creada ca doar el si numai el are dreptate.Esti o femeie frumoasa si cu siguranta desteapta.dupa cum ai spus si tu,nu esti vreun einstein,dar cati dintre cei care comenteaza aici sunt ?Problema e ca prima impresie conteaza,aspectul,invelisul…si imaginea pe care tu ti-ai creat-o atrage astfel de rautati,mai mult sau mai putin meritate.sper sa nu te superi,dar felul tau de a te imbraca e usor vulgar si poate putin prea ..glam,cum s-a mentionat mai sus.zau ca n-ai nevoie.o rochie simpla si decenta ,frumos si discret accesorizata e tot ce-ti trebuie,la felul in care arati.Si inca ceva.Ai doar 23 de ani si e pacat sa-ti acoperi fata cu atatea farduri.O sa ai timp,dar mai ales nevoie,mult mai tarziu de asemenea artificii.Pana la urma,banuiesc ca nu esti numai tu de vina.si mediul in care te invarti iti influenteaza alegerile.Dar ma bucur pt tine ca vrei sa inveti si sa dai la o facultate.Iti urez multa bafta

David R M - Ianuarie 17, 2010

Mi se pare extrem de anormal ca numai fetele mi-au luat apararea! Va raman recunoscatoare si va spun sincer ca nu ma asteptam. Referitor la urmatoarea fraza „Ai doar 23 de ani si e pacat sa-ti acoperi fata cu atatea farduri.O sa ai timp,dar mai ales nevoie,mult mai tarziu de asemenea artificii.Pana la urma,banuiesc ca nu esti numai tu de vina.si mediul in care te invarti iti influenteaza alegerile.”

Ei bine,nu am 23 ci 20 😛 dar in fine,nu aveai de unde sa stii.Eu nu m-as machia,urasc pudrele,fondul de ten si alte chimicale.Dar slujba imi cere.Trebuie sa fiu machiata in diferite feluri pentru sedintele foto,pentru defilari sau pentru prezentarile de la casele de moda.Recent am demisionat de la agentia din Satu-Mare „Gaby’s Models” unde eram si colega cu prietena mea Brighi,pentru simplul fapt ca imi cereau prea multe chestii artificiale.Este vorba si de sanatatea mea si uite ca aceasta decizie ma costat mult.Acum lucrez doar la o agentie mica de aceea am atata timp sa stau pe internet,nu am spus asta pana acum pentru ca pe unii chiar nu ii priveste si oricum ar fi comentat aiurea si m-ar fi jignit pe seama asta.Priveste-mi ultimul post,in acea fotografie nu sunt facuta decat cu ruj,asa ca degeaba zic unii ca sunt dependenta de farduri,nu-i asa.Doar eu stiu ce este cu tenul meu,cu corpul meu sau cu alte parti.Asta ma deranjeaza cel mai mult,ei spun o gramada de lucruri urate despre mine si nici macar nu ma cunosc.De ce nu fac toti ca tine? Mi-ai dat un sfat care a fost bine-venit si ma bucur mult pentru el,si cu ocazia raspunsului meu ai aflat mai multe despre mine,informatii care nu cred ca ti-au lasat o impresie proasta.Toata lumea spune ca sunt plina de mine,de ce? Doar pentru ca am mentionat cateva profiluri cu pozele mele? Asta e o tampenie.Cred ca imi voi face un alt blog,acesta deja nu mai are niciun sens.Blogul meu acum care era accesibil colegilor,rudelor si adevaratilor prieteni,acum este accesibil si public pentru toti cei care intra pe un site de cocalari 😐

Multumesc inca odata pentru coment:* Sa ai grija de tine,esti o persoana extraordinara!

10. Robert - Ianuarie 17, 2010

In primul rand salut.

Dintr’o coincidenta am intrat pe site’ul cocalari.com si am vazut un link catre blogul tau. Cel mai mult ma enervez cand vad lumea judecand pe alt individ dupa modul in care se imbraca/poarta/comporta etc. Dupa parerea mea ar trebuii ca oamenii sa ajunga sa te cunoasca inainte sa faca presupuneri nefondate.
Mult succes in ceea ce-ti propui pe viitor.

David R M - Ianuarie 17, 2010

Mersi mult Robert:*

11. diana - Ianuarie 17, 2010

Te-am vazut initial pe Acasa, cu Hamude si Brighi. Ai fost simpatica, usor sfioasa. Esti foarte frumoasa insa in unele poze (cele facute in casa, rezemata de perete) ai niste tinute exagerate. Nu te supara pe mine, nu ti-o zic din rautate ci pentru ca dintotdeauna mi-a parut rau sa vad frumusetea fizica alterata de vestimentatia nepotrivita. Iti repet, esti foarte frumoasa, ai trasaturi fine si in acelasi timp ai prin conformatie si chip o imagine sexy. Poti fi foarte atragatoare si adoptand un stil mai temperat. Nu uita ca adevarata forta de atractie vine din ceva mult mai profund decat expunerea corpului. Iti recomand filmul „Frumoasa venetiana” (Dangerous Beauty). Vei vedea cat de seducatoare poate fi o femeie prin atitudine si personalitate, inainte de a cuceri prin fizic. Din ce am vazut pe blog si din ce replici ai dat pe Cocalari, esti o fata bine crescuta si rabdatoare. Sper sa ai succes ca model, dar nu uita ca nu poti practica aceasta meserie multa vreme. Nu neglija si celelalte aspecte ale vietii. M-a surprins in mod placut ca te-a preocupat sa afli semnificatia culorilor. Sper sa ai parte de bine in viata! Ramai acelasi om bun si politicos si nu uita, esti foarte frumoasa, incearca sa nu aluneci pe panta kitsch-ului prin vestimentatie. Ai grija de tine!

12. nostradama - Ianuarie 17, 2010

bine… nu sunt aici sa critic pe nimeni. nu imi permit, pentru ca nu te cunosc. Si e usor sa arunci vorbe in vant de pomana. Stiu cum e cand uneori esti judecat gresit.
Dar, as aveam o foarte mica intrebare: Tu ti-ai facut blog doar pentru a evidentia faptul ca anumite persoane ti-au furat pozele de pe hi5?
Un sfat (iarta indrazneala de a da sfaturi) dar: foloseste blogul pentru a schimba aceasta opinie si pentru a dezvalui ceea ce gandesti cu adevarat. Ce mai conteaza un propil de hi5 pana la urma? Un loc unde oamenii judeca dupa aspect, nu dupa intelect.
Nu spun ca nu am si eu hi5 (cica as fi si eu model), dar am si blog, in care scriu ce gandesc cu adevarat.

David R M - Ianuarie 17, 2010

Mi-am facut un blog pentru a scrie CE VREAU eu in el,nu ceea ce vor altii sa citeasca.Serios acum,cui nu-i place sa nu citeasca.

nostradama - Ianuarie 18, 2010

intr-adevar… dar vezi tu, faptul ca te lamentezi permanant in legatura cu pozele tale de pe hi5, nu face decat sa aduca critici la adresa ta.
Nu sari atat de tare in sus. A fost o idee. nu te obliga nimeni sa scrii despre ceva.

David R M - Ianuarie 18, 2010

Ma deranjeaza cand din cauza pozelor si celor care se folosesc de pozele mele,eu sunt acostata pe strada si luata la rost.Nu vreau sa ajung sa imi angajez garda de copr doar pentru ca unia sau uneia i-a venit ideea de a se da drept mine!

nostradama - Ianuarie 18, 2010

mda… trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca la noi exista acel „efect de turma”. adica: daca un dobitoc arunca cu o piatra, imediat vei vedea ca vine si un al doile si da cu piatra, asa, pentru ca l-a vazut pe celalat, apoi si al patrulea,al cincilea… si tot asa!
Stai linistita! De asta nu mai poti tu?!
Arata cine esti tu de fapt!
Cine are ochi sa vada, cine are urechi sa auda. Restul, lasa-i in intuneric.
Crezi ca daca tu, acum, te straduiesti sa le raspunzi la comentarii vei reusi sa le schimbi o opinie?!
Iti zic din proprie experienta: NU!
Deci, dovedeste vine esti cu adevarat celor ce var sa vada. Nu orbilor.
Zic si eu… (uneori sunt foarte cicalitoare…stiu!)

nostradama - Ianuarie 18, 2010

scz pentru calitatea comentului, dar sunt pe fuga. :))

David R M - Ianuarie 19, 2010

Mersi frumos,ma bucur ca mai exista o speranta in aceasta tara ca undeva in fundul unui oras se mai afla si oameni buni si inteligenti!

13. razvanrc - Ianuarie 17, 2010

De ce crezi ca as vrea sa te jignesc daca intru pe blogul tau?

David R M - Ianuarie 17, 2010

Pai,avand in vedere ca blogul meu este legatura unui site pentru cocalari ma pot astepta la orice!

14. Cristi - Ianuarie 17, 2010

Cred ca te-ai saturat deja sa raspunzi la comment-uri, dar m-am gandit sa postez ca sa arat ca mai exista inca baieti care nu se dedau la scris porcarii doar pentru ca un tampit a postat un link pe cocalari.com si toata lumea face la fel. Cei care te jignesc sunt probabil niste frustrati care-si pierd vremea pe net pentru ca nu au altceva mai bun de facut. In cateva zile or sa se plictiseasca si or sa treaca la alta „tinta”… be strong.

Raluca, din ce am vazut si am citit imi dau seama ca esti frumoasa, esti bine-crescuta si ambitioasa, si atata timp cat vei persevera sunt convins ca vei reusi in ceea ce ti-ai propus. Eu, unul, iti doresc mult succes.

David R M - Ianuarie 17, 2010

Multumesc mult :*

15. SirAdy - Ianuarie 17, 2010

Esti din satu-mare ? LOL, si eu am locuit in sm pana anu trecut xD

David R M - Ianuarie 17, 2010

😛

16. Ed. - Ianuarie 17, 2010

Selena, oamenii ca tine au reusit sa faca din subzistenta o adevarata arta. Nu te cunosc personal, asa ca nu-ti voi atribui apelative care probabil nu te reprezinta. Apreciez felul in care te folosesti cu maiestrie de ceea ce ti-a dat natura, dar da-mi voie sa-ti spun ca prezenta ta pe wordpress are un caracter diletant.
M-a uimit faptul ca ai cont pe toate siturile de socializare posibile si m-a socat faptul ca atat de multa lume incearca sa te imite. Le-as recomanda tuturor o lobotomie, iar tie mai multa atitudine flegmatica.

Data viitoare s-ar putea sa te critic mai mult. Ai sa te superi? chiar daca iti aduc argumente solide si constructive?

Take care, Ed.

17. d.ee - Ianuarie 18, 2010

femeieee .. ai tot respectul meu !!! pe cuvant esti tare tare tare …!!! daca se poate as vrea sa vorbim mai mult … sincer te apreciez pentru tarie …. :*

18. Victor - Ianuarie 18, 2010

De unde sa incep? Sincer ti-am vazut poze pe http://www.coca…com. Bun , aveam si eu chef sa ma amuz putin , asa ca am zis ca sa iti accesez blogul sa vad si eu ce ai la „mansarda”. Sa stii ca m-am inselat. Chiar ma gandeam ca esti doar una din acele fete frumoase care nu stiu sa faca nimic altceva , in afara faptului ca stiu sa se machieze.
Acuma nu pot sa spun ca te cred SUPEr inteligenta , sau ca ai o dictie perfecta , insa ceea ce pot sa spun , este ca in comparatie cu alte sute de profile gasite pe acel site , TU ESTI SINGURA CA SCRII CORECT in limba asta romaneasca. Nu in proportie de 100% , dar 90% ceea ce e foarte ok avand in vedere faptul ca , noua generatie este praf!

Have Fun , si ai mereu grija de tine!

David R M - Ianuarie 18, 2010

Multumesc mult de tot :*

19. Ifi - Ianuarie 18, 2010

Ce pot sa iti spun , ce super tare arati
:X
Frumoasa la maxim
Si logic nu trebuie sa iti pui mintea cu tipii aia de la cocalari
In ziua de azi o fata daca are grija mai mult de ea sau de felul cum arata e considerata pitipoanca
Hai lasati-ma :-j
Esti frumoasa si proasta nu cred ca esti
Si lasa-i pa altii sa se oftice:-j
Tu traieste-ti viata ca doar una ai
:*
Succes in continuare !

20. Miruna - Ianuarie 18, 2010

Scria cineva mai sus ca intrat doar sa vada ce ai la mansarda. Sincer si eu am facut la fel. E super tare ca vad si eu pe cineva care nu da 2 lei pe ceea ce crede lumea. You go girl! O mica atentionare: la tastare, indiferent daca ai punct, virgula sau alte semne de punctuatie, se da spatiu. E mai usor de citit!

21. TAMARA - Ianuarie 19, 2010

:)))TE IA LUMEA D EPROASTA POATE PTR CA ESTI PROASTA SI CA NU FACI ALTCEVA DECAT SA ITI ETALEZI JAFURILE ALEA DE TOALE PE CARE LE PORTI,CA ORICUM IN AFARA DE A SUGE PULA MAI STI SA FACI CEVA TU SI PR TALE SUNTETI VARZA ,CHIAR SI AIA DE LA POVESTIRI ADEVARATE FAC MISTO DE VOI SI VOI RADERTI CA PROASTELE:)))

David R M - Ianuarie 19, 2010

Papusa,chiar imi pare rau pentru ca cei de la hi5 ti-au suspendat profilul plin cu pozele mele.Dar te-am avertizat,dar tu nu mai crezut,imi pare nespus de rau :*

22. =)) - Ianuarie 19, 2010

http://www.cocalari.com =)) uitate :* esti o pitzi =)))

David R M - Ianuarie 19, 2010

:))) uitate:*,esti a 10.000 persoana care mi-a spus asta =))) /:)

23. Aiacu Paru' - Ianuarie 19, 2010

Ca si sfat, fie ca e bine primit, sau nu, pe blog ai putea sa iti faci putina promovare , sa scrii ceva care te defineste ca si persoana, nu sa iti bati capul cu a schimba opiniile persoanelor care iti viziteaza blog-ul.
Subscriu la sfaturile date si de celelalte cititoare : more is less, la 20 de ani simplitatea ar trebui sa fie definitorie atat in vestimentatie cat si in machiaj, coafura…in timp vei avea din ce in ce mai des, nevoie de artificii, pana atunci bucura-te de frumusete, apreciaz-o, respect-o!
Numai bine.

24. D - Ianuarie 19, 2010

Raluca, nu te cunosc, nu ma cunosti.
Eu iti spun/dau un sigur sfat: fi tare, ai potential si din cate vad, esti o fire blajina(pacifista), bravo ! 🙂

Declar, sustin si semnez cele de mai sus. :))

Domnul D :*

David R M - Ianuarie 19, 2010

Mersi Dorin :*

25. Madalina - Ianuarie 21, 2010

Buna! Nu o sa te critic,pentru ca stiu foarte bine ca nu am dreptul tot ce iti zic este ca: esti o persoana speciala si nu merita sa ii bagi in seama pe cei care te imita si te fac de ras peste tot. Cei care fac asta nu au deloc bun-simt si nu se respecta pe ei insusi:| asta imi pare rau. Esti o fata foarte frumoasa si multi si-ar dori sa fie ca tine(nu neg ca si eu),din cate am vazut mai sus esti si rabdatoare,calma si te abtii sa le faci pe pustoaicele alea sa le para rau ca s-au nascut. Tot ceea ce imi pare mie rau este ca in ziua de azi nu mai sunt atat de multe persoane ca tine,care chiar si vedete sa fie si modeste si sa fie si puternice sa poata infrunta lumea asta care devine tot mai rea. Sa fii sanatoasa si fericita. Te pup dulce.

26. eu - Ianuarie 23, 2010

atunci cand esti o valoare e normal sa ai spini care te inteapa si copy, e clar ca ai multe ce copiile tale si-ar dori sa aibe si de putina mai multa invidie si dujmanie necunoscandute alt rau nu iti poate face decat sa se de-a drept tine cu cat le bagi in seama cu atat le faci pe plac daca ai si o viata reala nu un alt cont dupa cum ai spus comportate ca atare si cu timpul copiile vor inbatrani si plictisi prostia si efectul turmii sunt bolii incurabile hai te pup

27. eu - Ianuarie 23, 2010

eu te cunosc :)) mai mult de 100%

28. Dany - Ianuarie 29, 2010

Incearca sa nu mai scrii in engleza. Nu le ai deloc cu aceasta limba. Te faci de ras degeaba! Sau da la un prieten de-al tau care le are cu Limba engleza sa iti traduca! tu personal nu ai treaba cu limba engleza…

David R M - Februarie 28, 2010

Doamne e nu-stiu-cata-oara cand va explic.Nu eu am scris partea cu limba engleza.Este scrisa de catre o sarboaica….

29. oana - Februarie 14, 2010

nu mai pune toate prostiile, criticile si jignirile la suflet…. niciodata nu poti fi pe placul tuturor….

30. geo - Februarie 20, 2010

BUNA
Numele meu este geo si vreau sa stiu daca tu ai vorbit cu mine pe ID messenger: Geo_geo885 si mi-ai dat sa iti modific pozele sau am fost fraierit

David R M - Martie 10, 2010

Am verificat in ambele adrese,nu te am niciunde…

31. elena - Martie 4, 2010

ralucatuta esti preferata mea asa vreu si eu sa arat tot ca tine cand o sa am 21 de ani eu am 12 te iubesc mult de tot esti idolul meu esi cea mai frumosa din lume pup dulc eoc ariera minunat ain continuare

32. paul bungardean - Martie 5, 2010

esti foarte tare ..tine-o tot asa 😉 :*

33. Deni:) - Martie 8, 2010

Hei Raluca!:*.Am 15 ani,ma numesc Denisa si mi se pari o femeia de nota 10.Esti foarte OK,linistita si stii sa te lupti cu viata.Pacat de toate „fake`urile” acelea care nu pot trai de „curu” tau(scuza`mi expresia):)si lasa’le pe ele sa traiasca intr’o lume carora nu le apartine,inevitabil tin cu sexul feminin insa lasa de dorit:-j.Tine’o tot asa:).Bye:*

34. ebert - Martie 12, 2010

Raluca,

In primul rand…abia acum am vazut pagina asta de net…pacat pentru ca-s sigur ca..nu cu tine am doscutat atatea, cate in luna si-n stele…:)
Eram chiar amici:)) Si apropiati.. Macar in apararea celei/celui sau eu stiu celor care se fol de pozele tale…cu mine cel putin s-a discutat la un nivel destul de diplomat. Pacat insa ca acea persoana/e sunt penibile.
Raluca…cu tine, cea reala, voi putea sa discut cate ceva? Amical bineinteles… Daca da, lasa-mi un mesaj pe eebbeerrtt

35. diddeea - Martie 16, 2010

selena ami place cum arati si dupa mine esti un model ca persoana .esti o fata foarte frumoasa si si un stil foarte deosebit dar nu numai tu cat si brighi.

36. diddeea - Martie 16, 2010

selena arati foarte bine.se vede ca esti delicata si esti o fata deosebita

37. robert andreey - Mai 15, 2010

sunt andreey_1990,daca ai vrb cu mine te rog sa mi spui,daca ma cunosti daca ma ai in adresa ta de mess.ok?

David Raluca - Mai 17, 2010

Andrei,nu mai folosesc messengerul!

38. xoy - Iulie 8, 2010

Pe mine ma surprinzi in mod placut sa spunem , dupa ce m-ai injurat ca la us cortului……………..:))))))))))))))) cu siguranta iti mai aduci aminte persoana mea dar in fine ce a fost a fost …ma mira faptul ca scrii cu atata lejeritate.Te salut si numai bine , un om din Bucuresti de care ti-a placut 🙂

David Raluca - Iulie 12, 2010

Cred ca ma confunzi,sincer ;)) Nu am vorbit urat cu nimeni ;))

David Raluca - Iulie 12, 2010

Cred ca ma confunzi,sincer ;)) Nu am vorbit urat cu nimeni ;)))


Lasă un răspuns

