jump to navigation

Aiurea! Ianuarie 18, 2010

Posted by David Raluca in My life.
trackback

Ma intreb cum sa incep pentru a nu va da un motiv de a ma jigni sau a ma critica!

In primul rand tin sa va anunt ca (spre disperarea unora) doar pentru simplul fapt ca administratorul sitelui http://www.cocalari.com mi-a postat adresa blogului meu insotita de cea mai veche poza (se pare ca s-a simtit nesigur,daca imi punea o poza mai recenta poate nu il mai sustineau atat cu totii) nu voi renunta la acest blog.Acum (logic) toti curiosii intra sa vada motivul pentru care sunt acolo.Multi dintre ei nu il gasesc (si eu ma aflu printre ei),unii dintre ei incearca sa inventeze unul.Stiti? exista un proverb „nu judeca o carte dupa coperta”.Cati dintre voi ma cunoasteti cu adevarat? Cati dintre voi mi-ati da aceasta sansa? Cati dintre voi ati incerca sa vorbiti frumos macar? Cati dintre voi ganditi singuri si nu faceti sau spuneti dupa cum gandesc ceilalti? Cu siguranta nu multi…

Blogul este „un loc” unde iti scrii propriile pareri,povestiri,opinii,
sfaturi,dorinte etc.Blogul meu este un loc unde sa mentionez fake-urile,sa povestesc despre viata mea,sa creez o legatura intre mine si lumea virtuala si un loc unde sa ma destind! Este un blog creat dupa propriile mele reguli,iar in acele reguli nu am mentionat ca nu as putea scrie ce doresc!

M-ati tot intrebat de ce aprob doar comentariile frumoase.Ei bine,ma mir ca nu vati dat seama la gradul de inteligenta de care ati vrea voi sa dati dovada judecandu-ma si criticandu-ma! Acest blog a fost creat pentru mine,pentru prietenii mei,pentru persoanele care ma plac si care ma apreciaza pentru ceea ce sunt si nu ce par a fi.In realitate nu sunt nici in proportie de 10% cum sunt aici.Poate ca nu ma credeti dar nu asta e ceea ce conteaza acum.Poate pentru unii sunt un nimic,pentru altii sunt doar o amica,o prietena care intotdeauna ii asculta si ii ajuta cu ce poate,pentru altii sunt doar un model,pentru altii o pitipoanca,dar pentru cine trebuie sa fiu,sunt totul! Tot ceea ce mi-am cladit in viata,a fost pentru mine si inca doua persoane.Cele doua persoane sunt totul pentru mine si stiu ca sunt mandrii de mine,oriunde s-ar afla acum.Doar pentru ei ma lupt cu toti cei care ma critica,ma jignesc si ma insulta in toate modurile si pentru toate motivele posibile.Imi cer scuze daca vreodata am jignit pe cineva (desi nu prea cred asta),poate ca am mai avut unele scapari,insa mi-ati dat un motiv pentru care sa fac asta.Niciodata nu voi batjocori persoane nevinovate,persoane care nu au nicio legatura cu mine,persoane care nu mi-au gresit niciodata in viata,tocmai de aceea nici mie nu imi place sa fiu jignita mai ales din motive prostesti.Asta este unul dintre motivele pentru care nu mai accept comentariile rautacioase.Blogul meu nu a fost creat pentru a va bate voi joc.Este un blog,este al meu,este creat de mine,deci postez ce vreau.

Ati tot comentat in legatura cu posturile pline cu poze.Ei si? Asta am vrut eu sa fac,nu am facut-o pentru voi,ci pentru mine si repet,cu-i nu-i place sa nu se uite! Absolut dar absolut nimeni nu va obliga sa cititi.

Am primit cateva comentarii gen: „mi-e scarba de blogul tau,ai niste posturi de rahat…” dar cine v-a pus sa cititi? 😐 Gusturile nu se discuta,unora le plac articolele mele,asa pline de fotografii cum sunt,pe unii ii dezgusta.Nu aprob comentariile jignitoare si pline de cuvinte vulgare pentru ca pe urmatorul care citeste si vede comentariuile,il poate face sa-si schimbe parerea.

Ma tot intrebati de ce ma intereseaza cei care se folosesc de pozele mele.Ei bine nu m-ar deranja daca ceea ce se intampla aici nu m-ar afecta si in viata reala.Acum catva timp,mai exact anul trecut pe la sfarsitul verii,am fost la o florarie pentru a-i cumpara flori mamei mele de ziua numelui.La florarie se afla o mama si fiica ei (presupun).Fata (aproximativ 14-15 ani) statea rezemata de caruciorul cu flori si ma privea insistent.In clipa cand am vrut sa platesc florile,fata isi cheama mama spunandu-i ceva la ureche.Doamna isi pune mainile in sold si incepe sa urle cum ca eu m-as fi luat de fata dansei pe messenger si ca am amenintat-o ca vin cu mafiotii si alte tampenii.Am incercat sa neg dar femeia o tinea pe a ei zicand ca fata i-a arata si poze cu mine.Bine! Nu stiu daca fata mintea sau cineva sa dat drept mine pe messenger si i-ar fi dat pozele mele fetei,cert este ca am ramas cu imaginea (si urletele) acelei femei pe viata.In final s-a calmat insa nu inainte de a atrage privirile tuturor.Am luat florile si am ajuns acasa povestindu-i mamei toata intamplarea pe care,cu singuranta nu o voi uita niciodata!
Acum intelegeti? Nu e vorba ca sunt fitoasa,sau ca ma cred vreo diva,dar lucruri ca astea i se pot intampla oricui,poate si mai grav.Merita? merita sa suferi atat fizic cat si psihic pentru niste persoane cu probleme la cap? Care nu se simt bine in corpul lor si vor sa para altcineva?
Nu eu am strans toate acele adrese.Sunt falsuri care mi-au lasat comenturi cum ca le-as fura pozele,sunt falsuri care au fost mentionate de catre alte falsuri si cu ocazia asta am reusit sa dau si eu de ele,sunt adrese false primite de catre prieteni,useri hi5 sau persoane obisnuite curioase care este adevaratul meu profil!

Chiar nu e corect ceea ce faceti voi,dati-mi o sansa! Va dau si eu o sansa de a ma cunoaste si nu voi face ca majoritatea persoanelor cu vedetisme in cap care daca au dat un interviu la TV nu mai vorbesc cu nimeni.Promit sa vorbesc cu totii si sa incercam sa ne cunoastem reciproc,dar haideti sa nu mai fim atat de superficiali.Nimeni nu e perfect si ma bucur ca am defectele mele,defecte care uneori ma fac speciala,care ma difera fata de unii,defecte care ma fac UNICA!

Aveti grija de voi toti!

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. silvia - Ianuarie 18, 2010

da…dragutz:*

David R M - Ianuarie 18, 2010

Multumesc,am inceput cu dreptul 😛

silvia - Ianuarie 18, 2010

da ce rpd ai rasp:P

David R M - Ianuarie 18, 2010

Pai primesc e-mail cand mi se lasa comentarii 😛

silvia - Ianuarie 18, 2010

dragutz site-ul si tu;)

lalalala - Ianuarie 18, 2010

hai ma ca scri relativ bine si corect, pt o „pitzi”, si unde te vad eu o data la 5 luni(facultate), esti destul de decenta. deci……..

2. Simy - Ianuarie 18, 2010

Fi cum vrei tu sa fi si nu te mai stresa pt parerile lor de turma,majoritatea dintre ei sunt niste frustrati.
:*

3. Blog me, Fostu" YaHoo... ăla de- i ștergi tu mesajele, studentă venită de la liceu de seral ce ești tu - Ianuarie 18, 2010

PS: Știu că te ating și că spun lucruri adevărate, altfel nu mi- ai șterge comentariile 😉

David R M - Ianuarie 19, 2010

Bai gunoiule,iti mai repet pentru a 1000 oara,nu mai dau accept comenturilor rautacioase pentru ca blogul meu nu este un stup plin de jigniri.Vezi-ti de treaba,esti obsedat ce Dumnezeu?

4. Tassara - Ianuarie 18, 2010

fataaaaa >:D:D< asa ca…tine capul sus!!!
pup mare de tot :X:X:X printzeso 😛

5. Ed. - Ianuarie 18, 2010

Ma amuza problemele tale existentiale, dar ma supara in acelasi timp. N-am sa-ti reprosez nimic, doar am sa-mi dau si eu cu parerea la ceea ce te framanta.
Oamenii te jignesc din doua motive:
1. Te incadrezi intr-un tipar care miroase a superficialitate, falsitate si lipsa de moralitate.
2. Faptul ca universul tau se invarte in jurul unor lucruri goale pe dinauntru, lipsite de esenta. (un filozof dac spunea odata, ca in lume sunt doua feluri de oameni. Cei care isi traiesc viata cu scopul implinirii nevoilor fiziologice si cei care isi traiesc viata cu scopul implinirii nevoilor intelectuale, ale spiritului.)
Scuza-mi ditamai didascalia :))
Pari o fata buna. Nu te-as sfatui sa te schimbi, ci doar sa-ti alegi un drum bun in viata.

6. stereophobia - Ianuarie 19, 2010

lasa-i pe alti sa moara de invidie ..

7. Daniel Roncea - Ianuarie 19, 2010

Nu te cunosc si, sincer, nu m-am uitat nici macar la poze(desi am vazut ca te lauzi ca ai fi frumusica – tu stii mai bine). Am intrat pe blogul tau aiurea apasand la categoria „fastest growing blogs” (inseamna ca ai ceva admiratori daca ai reusit performanta asta!). Am vrut sa-ti scriu pentru ca flashuind cu mouse-ul peste postul tau am vazut ca esti foarte revoltata de faptul ca intra pe blog tot felul de indivizi care nu vor decat sa te jigneasca sau sa-si exprime scarba fata de el. Si eu scriam pe blogul meu – de altfel, mult mai necitit – acelasi lucru: ca am creat blogul pentru a avea unde sa-mi exprim gandurile, nu pentru ca toti idiotii sa intre si sa imi scrie commenturi (asa cum am facut eu acum la tine). Oricum , eu nu sunt nici frumos, nici destept si nici popular si tot imi intra, deci tu la ce sa te astepti… (http://drglat.wordpress.com/2010/01/09/nu-mi-scrie-daca-nu-ma-cunosti/)

8. Andreea - Ianuarie 19, 2010

Mie, sincer, nu-mi pari nici o pitzipoanca, nici o tipa stearsa, esti doar o fata simpatica si inteligenta, din cate vad. :-?? Totusi, vezi ca ai scris ‘cu-i’. 😛 Poate a fost o mica eroare, anyways :-j

9. sorin - Ianuarie 19, 2010

Bravo. Mi-a placut tot ce ai scris. Multi judeca doar dupa aparente. Mult succes in continuare.

10. Alex - Ianuarie 19, 2010

Bravo raluca am citit blogul tau, imi pari o fata normala cu principii destul de inalte, nu lasa toti cocalaristii sa te enerveze… nu merita. Bravo! te apreciez, tine-o tot asa

11. Vlad - Ianuarie 19, 2010

Frumoase cuvinte , daca sunt si sincere sunt si mai frumoase 🙂 . In mare sunt de acord cu tine , mult succes in ceea ce faci si o sa faci de acum inainte . Nu asculta lumea , ca lumea e rea 😉

12. Cosmin - Ianuarie 19, 2010

sincer, stii ce nu inteleg, de ce te chinuiesti sa explici unor retarzi ? exact cum spuneai, e blogul tau, poti face ce vrei cu el, nu trebuie sa le dai explicatii. daca ii bagi in seama se simt importanti si vor continua sa debiteze ineptii . deci, relaxeazate si nu mai pune la suflet ce scriu toti nebunii, deoarece iti pot spune ca nu vei face fata, sunt prea multi in tara asta.

13. Dianne - Ianuarie 19, 2010

Bagatori de seama se gasesc oriunde, peste tot, singurul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa nu-i bagi in seama, indiferenta doare cel mai tare 😉

14. diana - Ianuarie 19, 2010

Sincer Raluca…E a doua oara cand iti las un comentariu. Blogul tau ma calmeaza… Imi place sa vad oameni care inca au un suflet pur, nu-s capabili de mitocanie, care sa zbat pentru a fi respectati si care au rabdare cu cei rai… Nu te schimba! Chiar daca lumea e rea, vei avea de castigat fiind un om bun.

15. andra - Ianuarie 20, 2010

Of…Stai linistita si nu mai acorda atentie tuturor frustratilor. In ziua de astazi, unei femei care arata bine i se atribuie din start atributul de a fi mai putin desteapta. Totusi, sunt si exceptii si probabil esti una dintre ele. Majoritatea barbatilor sunt speriati de o asemenea combinatie si prefera sa aduca critici tocnai pt ca sunt constienti ca nu vor avea niciodata o astfel de femeie. Cu cat le esti superioara, cu atat te jignesc mai mult. Fii mandra de tine si nu te mai agita pt toti ciudatii. La urma urmei, tu ai dreptul sa ii privesti pe ei de sus. Nu te cobori la nivelul lor.

16. Robert - Ianuarie 22, 2010

Nu te cunosct, dar imi place cum scrii si gandesti. Si pe de-asupra, mai esti si frumoasa. Succes mai departe, in viata si cariera.

17. Valentin - Ianuarie 23, 2010

Eu am intrat pe cocalari si de acolo am luat linkul pentru blogul tau.Ma astaptam sa gasesc aici un post care sa ma fac sa rad si ce crezi?Spre surprinderea mea nu m-a facut ba chiar m-a impresionat!Este un risc sa iti faci un cont pe hi5 sau alt site de socializare pentru ca se poate folosi oricine de pozele tale.Ar fi bine sa renunti la ele daca vrei ca aceste persoane frustrate sa isi vada de treaba lor!Oricine e liber sa faca ce vrea si nimeni nu trebuie sa faca pe moralistul! multi din cei care intra pe cocalari sunt frustrati, nu lua rautatile in considerare!

18. a girl - Ianuarie 24, 2010

Salut, sincer tot de pe cocalari te-am gasit,si am intrat pe blog de curiozitate, multe persoane sunt neindreptatite pe acel site, cunosc cateva de asemenea care nu merita sa ajunga acolo, ma rog ideea e ca nu trebuie sa iti pese de parerea frustratilor, oamenilor gen „no life” , a internautilor care nu gasesc alta placere decat sa ironizeze de multe ori degeaba anumite persoane, acel site este ca o oglinda a propriilor lor frustrari, temeri si a regretului ca nu au o viata la fel de frumoasa cum multi din cei ce ajung acolo, o au.Vroiam sa mai adaug nu in ultimul rand ca imi place ca esti o fata frumoasa, dar si inteligenta, calitate mai rar intalnita astazi pe meleagurile noastre si tine-o tot asa.Te pup si ai grija de tine.

19. eu - Ianuarie 31, 2010

1. eu zic ca ti-ai facut-o cu mana ta, pt ca pe tine te-a mancat in fund sa iti pui atatea poze ( treaba ta, eu nu te judec)
2. nu stiu de ce te agiti atat, sunt multi frustrati care nu au ce face si sunt zmei in fata pc-ului, ce rost are sa le dai apa la moara ?:)

20. atrofiata - Februarie 1, 2010

Imi place ca-ti impui punctul de vedere, ca il sustii cu argumente pertinente, esti frumoasa, si esti o luptatoare.
Totusi cred ca rautatile astea se trag de la ceea ce modellingul reprezinta in Romania: este logoul traficului de carne vie.
Eu iti urez succes, si tin sa-ti marturisesc ceva: faptul ca acorzi o sansa unei mase umane, ofensata fiind de anumite persoane, este de apreciat!

21. sasha - Februarie 3, 2010

si mie mi s-au furat pozele-deci stiu prin ce treci!Plus ca primesc commenturi in care sunt batjocorita in ultimul hal-amicii imi spuneau de ce aprob commenturile:))DE CE OAARE?pentru ca fiecare persoana are dreptul sa-si spuna parerea chiar daca e una corecta sau gresita cu toate ca unii intrec orice limita a bunului simt.Asa ca nu mai lua in seama mustacioasele care cu siguranta sunt invidioase.Hai te-am pupat!Sasha

22. Adriana - Februarie 3, 2010

iti inteleg problema si frustrarea. mi s-a intamplat si mie ceva de genul,si e nasol. nu-mi mai trebuie hi5 si nici nu se mai merita in ziua de azi sa-ti faci.si ce rost are,la urma urmei?mai bine pui o poza in rama,sa o pastrezi amintire, decat sa o pui pe net si sa-si bata lumea joc de tine…

23. claudia - Februarie 4, 2010

eu ti-am dat si un vot…
sincer din ce am citit aici imi pari destul de ok, sincera sa fiu si eu am patit`o dar numai cu o singura poza nu cu sutele ca tine :)), stii ce-ti zic eu??

sa fi indiferenta numai pune la suflet si ai sa vezi ca tot tie o sa-ti fie mai bine…am fugit la somn ca maine munca :)))

24. Cris - Februarie 4, 2010

Imi place cum ai abrodat toata problema, mai exact ca te-ai luat oarecum de cei ce judeca in necunostinta de cauza doar pentru ca esti ‘pitipoanca’. Eu una spun ca este ceva cu care sa te mandresti, pentru ca prin asta esti distinsa de lume. Si daca esti ‘piti’ doar in exterior, adica, esti frumoasa, te imbraci mai elegant, porti tocuri si bluze ceva mai decoltate, blugi stramti [ asta a ajuns acum sa insemne sa fii pitipoanca :-j. ] mi se pare foarte ok, si eu sunt asa.
P.S. : Sunt o mare fana a site-ului ‘cocalari.com’ dar postarea aceasta si ‘blog-ul unei pitipoance’ mi se pare aiurea.
See http://copilul-din-mine.blogspot.com
Bye.

25. Cristi - Februarie 14, 2010

salut!

imi place cum gandesti , cum vorbesti , cum te comporti cu cei care te critica…..nu faci parte din categoria „pitsi” sub nicio forma si nu are rost sa iti bati capu’ cu tot ceea ce se invarte in juru’ tau!
nu stiu de ce ai ajuns pe site-u’ ala(cocalari)…eu zic ca ar trebui sa inchei subiectu’ asta si sa cauti alte idei pentru blogul tau!

mi-a parut bine…e prima data cand acord atentie unui blog!

26. Gogu,Patraulea si Trandafir - Februarie 17, 2010

Te contactam in speranta unor meditatii la Engleza,nea impresionat SlideShow-ul tau.Vrem sa iti spunem ca esti o adevarata Luptatoare a luminii in aceasta lume cenusie tot ce pot sa iti zic ca imi aduci aminte de cainele meu care a murit inecat cu cartofii prajitzi.Limba ta materna sa inteleg ca este Engleza?scrii atat de bine incat a inviat cainele meu si mi-a adus si cartofii prajitzi inapoi,Astept un raspuns in legatura cu meditatile la limba si literatura engleza iti dorim Multa sanatate norok si acum de incheiere dorim sa iti transmitem un mic pesaj in limba noastra materna „Noi wish you un big cock in your mouth pentru ca you ar souch a inteligenta women with love si pupici GOGU , Patraulea Si Trandafir”

David R M - Februarie 28, 2010

Repet,acele fraze NU SUNT SCRISE DE MINE.Sunt de o sarboaica,o fata care se da drept mine si nu vorbeste o boaba romaneste iar cu engleza e praf!!!

27. nacho - Februarie 23, 2010

Eu nu intleg un singur lucru din toata faza asta … DE CE isi fac profile cu pozele tale.. Cum se simt ei ca anumite persoane comenteaza sau dau note la pozele altei persoane.. Invidia intre oameni ….Nu exagerez cred ca sunt cate 2,3 profile in fiecare orash cu pozele tale..Nu lasa garda niciodata jos,ataca-i pe toti invidiosi…

28. Capsă - Februarie 26, 2010

Eu nu inteleg de ce oamenii astia fara viitor au o problema cu tine.Parerea mea este ca esti foarte draguta.Nu baga in seamana vorbele rautacioase.Probabil ca fetele care au poze cu tine pe hi5,myspace etc sunt obsedate de persoana ta si probabil ca iti folosesc pozele ca sa nu se faca de ras cu ele.Bravo.Eu te sustin!

29. Draqos - Februarie 27, 2010

frumos … bafta

30. Florii - Martie 6, 2010

Buna :* Ti-am citit si eu cam tot de pe blog .. am ramas putin uimita pentru ca stiu ca si eu am vazut foarte multe conturi de hi5 cu pozele tale ! chiar foarte multe .. la un moment dat aveam hi5`ul tau si intram destul de des pe el .. ma uitam la pozele tale [sunt geniale iar tu esti superba] si la mine la friends au inceput sa apara multi „prieteni” cu pozele tale .. dar cu nume gen „smecherita” „sukara” „versata” .. imi pare rau pentru ce ti se intampla .. sunt multi care si-ar dori sa fie ca tine si de aceea te copiaza .. ori sunt prea obsedati de tine ! nu trebuie sa asculti toti prostii [scuza-mi expresia] insa eu sincer asta ii cosnider ! pentru ca o persoana normala si cu capul pe umeri nu ar face asa ceva .. pana la urma incep sa cred ca le e rusine cu ei ! dar n-ai ce sa le faci!

Eu te sustin si iti urez mult succesc in continuare in cariera si in viata ! Te pup :*

31. X - Mai 12, 2010

FA…NU MERITI MAI MULT DE DOUA CUVINTE ..DA HAI DE LA MINE FARA NUMAR..ESTI PROASTA!!!!!! FAAAAAAAAA FATAAAAA!!!!

David Raluca - Mai 12, 2010

Buna Dimineata Romanie!Cam incet fetito,esti cam in urma cu jignirile:)) Te-ai trezit prea tarziu,haide,canta la alta usa:*

32. Joice - August 26, 2010

Am facut si eu parte intr-o vreme din gloata de oameni care te arata cu degetul. Pentru ca pe hi5-ul tau era doar superficialitate. Ma bucur ca te-am judecat gresit.
Si te felicit pentru faptul ca din a poza pentru hi5 ai ajuns model pentru FTV. Orice meserie, oricat ar parea de superficiala, necesita munca, devotament si responsabilitate.
Daca mai ramai si cu capul pe umeri dupa toate astea, jos palaria!
As mai zice doar sa nu mai dai apa la moara trolilor, pentru ca nu se vor opri niciodata din jigniri. Consumi energie degeaba.

David Raluca - August 28, 2010

Multumesc :* In legatura cu cei care ma jignesc,din fericire pentru mine vorbele lor urate nu ma mai ating la suflet,asa ca cei care isi cosuma energie degeaba sunt ei ;))


Lasă un răspuns

