jump to navigation

FTV International Austria Martie 10, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , , , , , , ,
trackback

Frig :)) A fost extrem de frig,cel mai mult la picioare.Am purtat o pelerina din piele de bovine iar acea piele imi tinea de cald.Oricum ar fi fost,trebuie sa recunosc,m-am simtit foarte bine si abia astept sa ma reintorc :X

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. Stop Fakes - Martie 25, 2010

Buna! Detin un concurs pe hi5 si ma ocup si de descoperirea fake-urilor. Multe fete au vrut sa participe in concursul meu cu poze cu tine dar nu am acceptat nici una. Vazand ca exista atat de multe profiluri cu pozele tale m-am gandit ca pana la urma trebuie sa dau de cea reala. Acum.. intrebarea mea este: am reusit? Lumea inca iti va fura poze chiar si cu link-ul scris pe ele pentru ca exista mii de programe de editat si unii chiar au talent la astfel de lucruri. Ideea mea este: de ce nu faci o dovada? Iti sugerez un filmulet in care sa spui profilul tau adevarat sau, cel mai simplu, o poza cu o foaie pe care sa scri link-ul. Si acestea se pot falsifica dar o faci sa arate cat mai real pui mainile langa link ca sa nu se poata copia… eu stiu… orice e necesar sa stie lumea cine esti. Sper sa imi raspunzi…

David R M - Martie 25, 2010

Buna! Am mai incercat odata acest lucru dar am ajuns tot de unde am plecat 😐 Am facut un sign (o fotografie cu mine tinand o foaie de hartie in mana)dar mi-a fost luata si aceea si modificata.Nu vreau sa ma intind la filmulete,deoarece cu totii ar spune ca imi pasa prea mult de fake-uri.Si asa ca mi-am creat propriul blog au inceput unii sa zicacum ca as fi obsedata de cei care se folosesc de pozele mele si imaginea mea.Multumesc oricum pentru intentia de a ma ajuta,spor la concurs >:D<

2. elena - Martie 26, 2010

raluca dmai acept la id

3. elena - Martie 27, 2010

raluca te admir si as vrea si eu id tau te rog frumos

4. diddeea - Martie 31, 2010

frumoase poze sunt de la concurs?arati cel mai bine dintre toate sincer ati spun esti o frumi

David R M - Aprilie 6, 2010

Nu sunt de la concurs,sunt de la sedintele foto 😛


Lasă un răspuns

