jump to navigation

FTV International Egipt Martie 10, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , , , , , , , ,
trackback

Intradevar o excursie pe cinste.Nu cred ca as putea descrie in cuvinte ceea ce am trait aflandu-ma acolo,prin urmare va prezint o parte din fotografiile facute de catre cei de la Fashion TV.

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. ioana - Martie 14, 2010

deci sunt deja aparute si pe hi5 unele din pozele de aici . si nush cum naiba tzi le fura ca nu au watermarkul . In ultima vreme cred k ti s-au inmultit fakeurile ca tot al treilea profil pe care-l vad are numele si pozele tale . ce disperate sunt astea =))))))) .

David R M - Martie 17, 2010

Ioana,am o adresa de hi5 care este numai pentru prieteni,cunostiinte,rude,fosti colegi,etc.Probabil,adica 100% cineva se da drept o cunostiinta dea mea si asa a reusit cu un profil fals,sa ajunga in lista prietenilor mei,si sa aiba acces la fotografiile mele.Le fura,si la randul ei le posteaza fara niciun watermark pe ele,si tot asa le fura si restul.Tot ce ma deranjeaza pe mine este ca au o obsesie pentru fotografiile mele,pentru ca daca ar avea pentru mine,ar incerca sa ma contacteze,nu sa imi fure fotografiile si sa se foloseasca de ele pentru a castiga diferite concursuri,pentru a strange comentarii sau alte tampenii.

tudorunikat - Martie 22, 2010

sti ceva raluca au am vb foarte mult timp cu o fata care sa dat drep persoana ta si sa sti ca erea frumoasa semana cu tine am ancercat sa intru pe hi5 tau sa ati spun dar nu miai acceptat prietenia sau daca vrei sa ami fi prietena add tudorunikat… si ati povestesc mai multe am o gramada de poze cu tine de la fata aia

2. diddeea - Martie 29, 2010

raluca daca ati mai pui poze undeva… la un site sau cv sa le pui cu scris ca e mai bn ca nu ti le poate fura nimeni sau sa ti le puna la avatar cv de genu ca stiu cum e ca si eu mai am poze care mi le ia unii si altii da nu am ce sa fac .

David R M - Aprilie 6, 2010

Sti,problema este ca am o adresa de myspace si un de hi5 in care am pozele fara link deasupra.Cineva s-a dat drept o cunostiinta si a reusit sa se „strecoare” printre prieteni.Initial,acele doua conturi erau facute pt prieteni,colegi,rude,cunostiinte,insa nu mi-a mers planul.


Lasă un răspuns

