jump to navigation

Neinteresant! Martie 24, 2010

Posted by David Raluca in ~Neinteresant~.
trackback

 Nu inteleg de ce pe unii ii intereseaza atat de mult ceea ce scriu eu si cum.Recent o prietena mi-a spus ca a dat peste un blog in care am fost mentionata. Acest „bagator de seama” s-a trezit sa comenteze si sa „isi dea cu parerea” in legatura cu posturile mele.Serios,nu incapea de ele? :-?? http://asacume.blogspot.com/2010/03/tutta-tuta-judetului-sm.html 

-Papusa masculina,daca eu sunt tuta,dupa vederea pozei mele pe cocalari.com,atunci tu,ca vizitator al acelui site,ce esti? un fan?

Vezi-ti de treaba! Uite mai,nu stiam de ce nu am putut dormi aseara!

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. marius - Martie 29, 2010

ce pot sa spun,decat ca sunt doua fete foarte
scumpe cel care va avea inima uneia dintre ele
sa fie mindru,
nu oriunde se gasesc, asa fapturi , minunate, ca ele.
mie imi place brighii este acel gen pe care eu mi-l doresc ,dar nu se poate aspira pina acolo sus
asa ca baieti
fetele merita ce e mai bun

2. marius - Aprilie 1, 2010

papusa Raluca,numele meu e marius.
Eu nu comentez, despre ce a ce esti tu,!felicitari,ti-a dat dumnezeu frumusete,!
ti-a dat dumnezeu un corp frumos, felicitari pt ele,
eu nu am dreptul; sa te comentez pe tine, nu voi comenta nici-odata pe nimeni cu rigiditate,ci doar atunci cand vreau sa le dovedesc cevasi numai prietenilor mei.
Poate ca am facut-o cu alti,insa nu ma intereseaza ,decat, sa nu ma acuzi pe mine de ceva sau sa ma confunzi dupa text,cu alt cineva
apreciez oameni care le merg bine,
ca sunt dezamagit ca nu pot avea si eu o persoana ca tine,cu stil,cu forme apetisante,asta e nu-mi doresc
draga raluca, o apreciez pe brighii ca este o fata scumpa si ca suntem prieteni, asta e alt ceva,
eu doar am comentat ce a scris unu in naintea mea
iar daca vrei sa schimbam niste cuvinte ,sa comunicam,sa combinam idei unul de la celalalt,sa vezi cum vede un om obisnuit pe cel din categoria ta, show-bizz
te astept pe adresa mea de mess ,o ai la brighii in lista si vb
maruskaya……. si ne auzim acolo mi-ar face placere sa vb cu tine


Lasă un răspuns

