jump to navigation

Fotografii personale (sedinta foto Egypt) Aprilie 6, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , , , ,
trackback

>:D<  Am ajuns  (in sfarsit),sa ma odihnesc.Sa stau in fata laptopului si sa imi fac mendrelele linistita :)).

Imi verificam aparatul,maine am prima iesire cu prietenii si nu am degand sa dau uitarii seara.Daaaaa,a cam trecut mult timp :(,dar abia astept :X.Ei bine,am dat de ceva poze,ratacite si uitate de soarta :)),sunt fotografii prostesti de la sedinta foto din Egypt.Cu prietenele,jucand biliard,plimbandu-ne si holbandu-ne prin imprejurimi :)),sala de jocuri :X…

Hm…..:-? va mai tin in suspans pana maine :)) Maine promit sa le pun :)).Ia ca si Raluca stie „sa traga” =))

See ya :*

  

  Neatza >:D< :)).Dupa cum am promis,iata niste poze,sa le zicem..:-? „personale”,facute in excursia din Egypt.

Recunosc,pe langa toate chestiile pe care le fac legat de modeling,mai am si eu ceva hobby-uri.Gen..

BILIARD-ul 🙂

Jocurile „cu tinta” :))

Bowling

 

si altele…

 

Colegele mele :X

 

 Plimbarile cu ele…

 

 

Povestile ;))

 

Si in final,dar nu lasata in urma :))…EU 🙂

 

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. Sanziana - Aprilie 9, 2010

Am o intrebare f urata.Ce trebuie sa faci pt a fi fotomodel???

David Raluca - Aprilie 10, 2010

Pai,in primul rand,trebuie sa ai corp de fotomodel,asta ca sa nu trebuiasca sa urmezi cure de slabire impuse de cei de la agentie,in al doilea rand,ai nevoie de o sedinta foto de debut.In al treilea rand,de cineva care sa te descopere,ori sa ii faci tu sa te descopere.Cauta chiar si pe internet,agentii din orasul tau,sau din apropiere si trimite-le un e-mail sau intra in contact cu ei.Ti se va cere probabil CV-ul,faci unul repede si gata.Asta la o agentie cunoscuta,la una mai micuta,probabil doar cateva date despre tine.

Succes 🙂

2. Amfetamina - Mai 26, 2010

Draga Raluca,

Nu esti o femeie urata.Chiar deloc.Dar te sfatuiesc,ca pe viitor,sa nu iti mai dai atat de usor adresele de messenger,mail,etc.
Sunt o gramada de „domni”dornici sa isi elibereze vocabularul colorat si bogat in cuvine „neortodoxe”.
Ai grija pe viitor.
Iti doresc o zi buna.


Lasă un răspuns

