jump to navigation

O sedinta speciala Aprilie 14, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , , , , , ,
trackback

De ce speciala? :)) O zi extrem de energica.Pai…

Ma trezesc de dimineata,fac un dus rapid dupa care imi beau cafeaua.Ma aranjez,si ies in oras.Incerc sa-mi sun doua colege dar niciuna nu raspunsera asa ca am renuntat si am iesit singura.In drept cu o cafenea,ma opresc si citesc un afis de pe un panou publicitar.Un domn vine catre mine si imi spune ca ma vazut la TV.Zambesc usor salutandu-l si afirmandu-i cele spuse de el. Zice ca sunr frumoasa,imi ureaza succes in cariera mea si se retrage politicos.Dupa plimbare,ajung acasa,pregatesc o gustarica si la usa bate mama.Venise in vizita si (intotdeauna isi aduce aminte),imi aduse o cutie de ciocolata ♥,bineinteles,cu caramel.Dupa ce ma ajuta in bucatarie,ea se pregateste sa plece,dupa care se intoarce pe canapea,si insista sa mai stea.Spre bucuria mea,ramasese inca 2 ore,timp in care,mi-a facut niste poze :))

Astea doua-s by me :))

 

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. Radu - Aprilie 15, 2010

Cre’că ţi-aş zice şi io că eşti frumoasă – precum domnu’ cu pricina – da’ nu cre’că m-aş retrage politicos. A-propos, câţi ani ai?

David Raluca - Aprilie 15, 2010

20 si un pic 😛

Radu - Aprilie 19, 2010

Mulţi înainte!

David Raluca - Aprilie 19, 2010

Multumesc

2. Catalin - Aprilie 25, 2010

Selena,esti frumoasa…ti-am mai spus asta intr-o seara…undeva…in Bucuresti:))))

David Raluca - Aprilie 26, 2010

;))


Lasă un răspuns

