jump to navigation

Test! Aprilie 29, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , ,
trackback

Aseara,am intrat pe mail,ca sa imi verific ceva,si vad o invitatie de la un amic. Este vorba de un test „Cat de bine te cunosc prietenii?”.Am zis ca sunt curioasa,si na,hai sa incerc.Mi-am creat si eu propriul test,asa ca va astept sa dati raspunsuri cat mai corecte ;)) L-am facut in asa fel incat sa fie intrebari usoare,accesibile tuturor,nu numai apropiatilor mei!

http://www.gask.ro/quiz/329456308/res/

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

