jump to navigation

Din nou,si din nou,si din nou…. Aprilie 30, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , ,
trackback

Rautatea de care unele persoane dau dovada,nu inteleg,chiar nu se sfarseste? Este exact cum a zis Einstein „Rautatea si prostia sunt ca Universul,infinite”. Nici nu mai are rost sa ma agit ca sa va critic si sa va spun ceea ce voi stiti deja.Ideea este ca,DIN NOU,contul meu de hi5 a fost spart.Mi s-a aflat DIN NOU,adresa de e-mail,prin urmare,mi-a fost sparta si parola 😐 DIN NOU.Mi s-a inchis contul (ca de obicei),desi nu am pierdut prea multe.Problema este ca incepe sa devina suparator.Nu e destul ca la fiecare tot al 7-lea profil gasesc unul cu pozele mele,mai trebuie si sa mi fac eu sute de profile,pentru ca unii dintre voi,se gandesc sa-si gaseasca tot felul de programe cu care sa afle adresa de e-mail,apoi parola :|.Stiu cine e acea persoana care le ice tuturor informatii despre mine,stiu cine e acea persoana care se rabuna pentru ceva din trecut,stiu cine e acea persoana care este pur si simplu obsedata de mine.Un singur mesaj am pentru acea persoana „Traieste-ti viata,iar pe mine lasa-ma s-o traiesc pe a mea!”

Logic,aceste hi5-uri nu mai sunt accesibile,nici de mine,dar nici de voi

  1. http://mraluca-selena.hi5.com
  2. http://davidRM.hi5.com
  3. http://david-RM.hi5.com
  4. http://david-R-M.hi5.com
  5. http://davidralucaselena.hi5.com
  6. Comming soon…

 

Bafta si la spargerea noului meu cont!

P.S. Va place noua mea fotografie? :X

 

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. Radu - Mai 1, 2010

Nţ nţ nţ! Oare ce-or avea cu tine?

P.S. Poza e foarte foarte mişto, dar cre’c-ar fi şi mai mişto dacă linkul ar fi mai puţin evident. Nu ştiu cum să fac să exemplific ceea ce vreau să zic…

David Raluca - Mai 1, 2010

Daca as fi facut asta,ar fi fost mult prea usor de mascat.Si asa,aplica peste linkul meu,un alt link,fara sa se vada :-j Nu are rost,daca vor sa-mi fure pozele,o fac pur si simplu,chiar daca sunt cu link sau fara.

2. MDoll - Mai 1, 2010

Scuza-ma asta este cumva id-ul tau?:) davyd_raluca sau david_ralucaselena?

David Raluca - Mai 1, 2010

david_ralucaselena da,davyd_raluca nu!

3. Radu - Mai 2, 2010

Nu-i obligatoriu. Poţi să-l faci mai mare însă mai difuz şi cu o oarecare transparenţă, de exemplu. Nu fac decât să ofer o sugestie, nu îţi critic opţiunile sau altceva.

David Raluca - Mai 2, 2010

Te inteleg,stai linistit,dar ceea ce spui tu,se numeste watermark.Ei bine toate linkurile imi erau asa inainte,si oricat de mari mi-ar fi fost,erau mascate cu blur si acoperite cu un alt link! Mi s-a sugerat sa imi pun mai multe linkuri in toate locurile din fotografie,aia ar insemna sa nu se mai inteleaga nimic din fotografie,pai,la ce rost? 😐 lasa :-j de acum incolo,pe orice profil mi-as incarca pozele,le voi incarca cu linkul blogului meu.Stiu ca asta va inrautati lucrurile,si probabil 60% din profilele false vor deveni mai credibile,dar nu mai am ce sa fac 😐 Le fura oricum,asa ca mai bine pun linkul blogului meu,unde cei interesati pot intra sa gaseasca mai multe despre mine,iar spre bucuria mea,sa afle care sunt adevaratele mele profile.

4. Radu - Mai 2, 2010
David Raluca - Mai 2, 2010

Prima varianta este exact ceea ce aveam eu inainte,doar ca nu era de culoare neagra ci alba (depinde de culorile fotografiei).A doua,doar cu numele (Raluca Selena) e clar,toata lumea ar fura-o,mai ales ca este chiar numai numele,ideea ar fi fost sa fie linkul,daca numele era doar un exemplu,iti inteleg conceptul ;))

5. Radu - Mai 2, 2010

Ce scrii acolo e treaba ta, şi poţi să pui absolut orice culoare. Am pus negru că era Photoshop formatat pe negru, da’ putea să fie la el de bine şi roz.

6. Adrian - Mai 9, 2010

ralucas94 e id-uu tau? ;))))

David Raluca - Mai 9, 2010
7. Un Domn Generos - Mai 14, 2010

buna piti , ce faci ? ma sparg de ras cand observ sclavii din comentariile primite care incearca sa te agate cat de penibili sunt 🙂 multi sunt copii facuti pentru alocatie , altii te lauda dar sunt la fel de penibili ca incearca sa te agate cu orice pret :P:P . eu in schimb vreau doar sa te *** odata 😛 fara prea multa gargara

David Raluca - Mai 14, 2010

Adi dragutule,daca tu ai impresia ca vorbele tale ma impresioneaza,te inseli.Acei „copii facuti pentru alocatie” poarta cu mine o discutie civilizata si cu rost..insa tu? 🙂

8. Un Domn Generos-se intoarce - Mai 15, 2010

Ralucuta , poarta discutii civilizate ca dupa sa te ** mai necivilizat :), deci sa inteleg ca prin discutii civilizate te pot baga in pat ? 🙂

David Raluca - Mai 17, 2010

Adi,te-as ruga sa-ti masori cuvintele,daca tu ai impresia ca vorbesti cu tine privindu-te in oglinda,e problema ta,da-ti si in cap daca poti,dar arata putin respect!

9. Adrian - Mai 17, 2010

Mare mai e gradina Domnului :))) si multi … mai sar gardu :)))

David Raluca - Mai 19, 2010

Era defapt „Mare e gradina Domnului,poarta e deschisa dar prostii sar gardul” 😉

10. X - Mai 18, 2010

deci….esti proasta rau….si cred ca o sa iti scriu asta de fiecare data cand am ocazia…stii care este cea mai noua distractie a grupului meu?
citim ce scrii tu..si radem de ne prapadim….

David Raluca - Mai 18, 2010

Ma bucur ca radeti de lucruri inteligente si nu de orice prostie,ca altii!

11. Un Domn Generos - Mai 18, 2010

cea mai noua distractie a grupui tau este sa o luati in gura tinandu-va respiratia :)) cat costa sa mi-o luati si mie ? grupu tau e de kkt ? si il mananci in fiecare zi ?

12. Adrian - Mai 19, 2010

…da nu ma prind aici, care e faza cu rasculatzii aia…. ce avetzi mai cu fata.. e frumoasa, probabil are si cariera… si daca nu se ridica la nivelu vostru de inteligentza, de ce o bagatzi in seama…? alte situri pe care sa intratzi nu mai exista?

13. Radu - Mai 20, 2010

Băi c*r spart descurcă-te singur şi de data asta, în baie. Din frustrările defulate se vede şi din avion că asta e regula. Generos am impresia că eşti o dată pe lună, la salariu, cu câte-o naşpetă de pe centură; ai fi mai des, dar salariul e în conformitate cu nivelul tau!

David Raluca - Mai 20, 2010

Dar eu nu inteleg de ce va certati? :-/

14. Radu - Mai 20, 2010

Testosteronu’…

15. Amfetamina - Mai 26, 2010

Trebuie sa reformulez teoria lui Einstein: Rautatea si prostia sunt ca Universul,infinite.De Univers nu sunt chiar atat de sigur.
Aceasta era teoria adevarata.
O zi buna.

16. inl - Iunie 8, 2011

esti frumoasa…si asta face pe multi sa te doreasca si pe altele sa te invidieze….stii k cea mai buna arma e sa ii tratezi cu dispret


Lasă un răspuns

