jump to navigation

E prea de tot! Mai 4, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , , , , , ,
trackback

Despre ce ar fi vorba,pai :)) Am primit un e-mail,care „suna” cam asa:

„Buna!

Ma numesc George,sunt din Calarasi,am 23 de ani si sunt manager la o firma de software din Bucuresti.Vreau sa-ti spun ca am am ramas placut impresionat de fotografiile tale.Esti foarte fotogenica si meriti sa ajungi cat mai sus.Mi-am facut cont pe site-ul emisiunii Acess Direct numai pentru a te vota la acel casting.Sper sa castigi,am observat ca esti in top 5 .Te pup si ai grija de tine.

Cu stima,George..”

 

Bun,iar acum vine intrebarea: „Ce legatura am eu cu emisiunea Acces Direct?”

Din informatiile gasite pe www.google.ro ,pare sa fi eun casting,insa nu pentru o simpla asistenta a prezentatorului cum credeam eu,ci pentru o dansatoare 😐 Chestia e ca o persoana (fara materie cenusie in cap ce-i drept),s-a gandit sa puna fotografiile cu mine si sa participe la casting,fara a-si da seama ca poate deveni ceva serios.Dupa cele vazute,si spuse de catre George,par sa fiu in top 5 la alegeri!

Referitor la ceea ce spuneau unii inainte,cum ca as fi obsedata de persoanele care se folosesc de imaginea mea,acum ma intelegeti?Cat de serios poate deveni?Daca se ajungea la mai mult?Daca ma trezeam cu o invitatie la ei la studio? Ce le puteam spune?Ca o persoana care n-a avut de lucru s-a gandit sa participe la casting in locul meu?

Doamne Dumnezeule,eu nu-mi vad capul de lucru,de abia pot sta o ora-doua pe zi aici pe blog sa vad ce mai e nou,si mie imi „arde” sa dansez? Din luna aceasta,mai exact de la 1 Mai,a inceput sezonul Bucharest Fashion Week,am avut deja 3 defilari,pana la sfarsitul lunii voi mai avea inca 4 cel putin.Planurile sunt amestecate,anul trecut nu stiam cum sa-mi ocupt timpul,iar anul acesta nu stiu cum sa-mi fac loc de timp liber.Sedinte foto,defilari,spectacole in strainatate,petreceri,aniversari,reuniuni,nunti si multe altele,ca sa numai zic si de timpul meu,pe care am degand sa-l ocup cu familia mea,prietenii mei si rudele mele.

Acum,as avea nevoie de ajutorul vostru,celor care au cont pe site-ul emisiunii,va rog eu frumos,dati minimul de stelute pozelor mele,chiar nu am degand sa ma trezesc ca sunt dansatoare in emisiune!

Poftiti si linkul:   http://accesdirect.antena1.ro/casting/incendiar-127

Multumesc anticipat!

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. Radu - Mai 4, 2010

Da’ sunt belea pozele alea! Dacă aş avea cont ţi-aş da maxim de puncte, îi refuzi tu după aia 😀

David Raluca - Mai 4, 2010

Vai de mine,Nu:))


Lasă un răspuns

