jump to navigation

Bucharest Fashion Week 2010 Mai 5, 2010

Posted by David Raluca in FTV.
Tags: , , , , , , , , ,
trackback

S-a dat startul noului sezon Bucharest Fashion Week.

De la data de 1 mai,pe canalul Fashion TV,puteti urmari prezentarile Bucharest Fashion Week 2010,dar si cele mai reusite prezentari din anul 2009 (BEST OF).Puteti de asemenea urmari si tot ce a nou,pe site-ul www.ftv.com (site international) sau www.fashiontvromania.com , www.ftvromania.ro  (site romanesc). Numeroase prezentari vor avea loc luna aceasta,iar de luna viitoare,se vor prezenta si hainele de vara.

Vizionare placuta!

Cristiana si Izabela Purdescu

 

Ioana Gheciulescu-Luxury shooes

Colectia Skiny

Bozart by Michel Adam

Miau by Clara Rotescu

Galiha

 

Pentru orice intrebare sau informatie trimiteti un e-mail la mraluca_selena@yahoo.com .NU FOLOSESC MESSENGER-UL,incerc sa va raspund prin e-mail in cel mai scurt timp!

Comentarii»

1. deny - Mai 5, 2010

doamne frumy mai poti fi`
te iubesc
esti cea mai frumy fata din lume:X
superrr draguta si stiu k nus` prima pers` kare iti zike dar nah alte cuvinte nus`:X

multa bafta:X

2. Radu - Mai 6, 2010

De acord!

3. Radu - Mai 6, 2010

M-am uitat pe hi5 la pozele tale de la BFW de anu’ trecut. Mi se par mai mişto hainele alea!

David Raluca - Mai 7, 2010

Depinde de sezon.

4. Sociopatu - Iulie 19, 2010

Deci WAW , blogar \ haifivist \ model … tare :)) , pentru inceput trebuie sa recunosc ca am dat peste blogul tau pe un link de hi5 in care era un concurs , ceva oribil cu note … nu sunt foarte in tema , cert e ca ma rugat o prietena sa ii dau un 10 (lol) si asa am ajuns pe acolo .. asadar , colindand acel link oribil , odios si mai ales sinistru ( din punct de vedere al ideii desigur ) am ramas uluit de cate tute erau p’acolo …. am fost insa placut surprins sa vad pe poza ta CE ? surpriza , nu linkul de hi5 ci un blog … asa ca m-am gandit sa vad si eu ce scrie o fata (si mai ales ce fata …sa nu cumva sa crezi ca mi-a scapat faptul ca esti intr-adevar foarte frumoasa) pe blog .

Asa ca to’ modela mami , de azi ma ai pe cap …. multa bafta la blogarit .

David Raluca - Iulie 25, 2010

Multumesc 😛


Lasă un răspuns

