jump to navigation

Raluca Selena moarta!!! Iunie 5, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , , ,
trackback

:)) De la bun inceput vreau sa va spun ca este o farsa..sau mai bine zis o gluma de prost gust!!!

Ieri seara,intru pe mail…..si vad unul interesant….ca sa vedeti si voi,ce imbecili sunt unii:

From: Deyutza Deea
To: mraluca_selena@yahoo.com

fa panaramo,decy eo snt vara cu raluk si ca sa shtii shi uh ca ea nu mai e 😉 a muryt akm 3 sapt deci esht fake 😉 ink au mai ramas corve cu pozele ei pe hi5 fake sh alea shi akm sterge situ asta ca ma enervezy vez k ea e moarta a muryt in acident sapt trecuta deki sterge situ asta ca ea nu mai e shi nu ma pakali lumea ca raluk inca traieste.
–––––––––––––––––––––––––––

– 😐 M-au trecut putini forii,dupa care m-a bufnit rasul,dupa care mi-am facut cruce si i-am multumit bunului Dumnezeu ca nu am pe langa mine persoane cu un asemenea grad scazut de inteligenta!
E clar ca a incercat sa iasa in evidenta sau sa faca o gluma,stupida ce-i drept,lucru pe care si ea/el il stia!

Acum pentru cei care au citit pe undeva lucrul asta,e total neadevarat.Sunt in viata,sunt aici,imi scriu pe blog,imi administrez conturile si va raspund voua pe e-mail.

Va pup,si aveti grija de voi >:D<

Comentarii»

1. Papy cluj - Iunie 6, 2010

da deci pana la urma ce sunt cu aceste cometarii ?? raluca cand vezi acest mesaj da`mi un BUZZ pe mess ok ? pwp si pt toate proastele si prostii care nu au ce face , spanzurati-va !!

David Raluca - Iunie 9, 2010

Andrei eu nu mai prea intru pe messenger 😦 La agentie si inapoi:(( daca ma pun la messenger imi doresc sa pot sta si vorbi linistita,nu sa fiu tot pe fuga..brb brb brb brb.Acum folosesc e-mailul 😦

Ce sa zic,niste oameni prosti…:| am vazut si un hi5…cu pozele mele iar pe poze scria „I’m dead”,”Raluca nu mai e”..cica era facut de o „verisoara” :-j

2. deny - Iunie 7, 2010

doamne :))=)) eee.. dirli dirli de cap fata aia :-??
poate putin..sau putin mai mult..
nu le` lua in seama:X
…panarama ii masa` ups:D..
..te :*

David Raluca - Iunie 9, 2010

😛

3. sdfsdf - Iunie 10, 2010

Să moară Jean (sau Bibi, n-are mare importanţă) parc-ai fi cel puţin Celine Dion ( în liceu n-o suportam şi-am lansat zvonul că murise, a ţinut vreo două ore la admiratoare).

David Raluca - Iunie 11, 2010

:))

4. sdfsdf - Iunie 10, 2010

By the way, mi-a plăcut poza din profil (aproape) topless.


Lasă un răspuns

