jump to navigation

Rugaminte!!! Iunie 11, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , ,
trackback

Sunt o mare fana Connect-R si acum cateva minute am dat de un site.Rugamintea mea e urmatoarea:sa ne unim fortele si sa ne sustinem artistul preferat! Au aparut nomnalizarile pentru Romanian Music Awards 2010! Votati Connect-R la urmatoarele categorii: Best Male, Best Dance si Best Song! Aste este sansa noastra sa aratam ca se poate! Nu e greu deloc, asa ca votati Connect-R – Burning love, la http://www.1music.ro/rma2010/

Multumesc mult de tot >:D<

Comentarii»

1. boby - Iunie 12, 2010

ralu…dami msg pe mail…boby

2. Radu - Iunie 15, 2010

Nu pot să contribui, îl găsesc artist doar la strip (pe el şi trupa lui de dansatori – toţi bărbaţi). Uneori chiar gay, dar permanent dezgustător.

David Raluca - Iunie 18, 2010

Am vorbit un timp cu Iulian Banea alias Banana,e foarte de treaba,la fel si Bodo.Cand am auzit ca au concert in Satu-Mare,glont m-am dus acasa :)).

3. Sanziana - Iunie 17, 2010

Care e hi5-ul lui Brighi??

David Raluca - Iunie 18, 2010

Decand e in emisiunea Te pui cu blondele,si-a inchis hi5-ul!!!

4. deni - Iunie 17, 2010

raluca.. sper sa nu te supy pe mn..

dar .. uite unul dintr\e hi5 cu tn..:(..si fata asta e cam proasta rau de tot:)) http://inger-si-bland.hi5.com

aaa.. da eu am votat:)..

te\am :*..

David Raluca - Iunie 18, 2010

I-am lasat un comentariu!!! Mai este una gen „Stephanok..”n-stiu-cum.I-am zis sa isi stearga pozele cu mine,si mi-a trimis mesaj ca ea e cea originala si ca ea are pozele fara niciun link pe ele si ca ale mele sunt copiate pentru ca au linkul unui site=))

5. deni - Iunie 18, 2010

:)):)).. doamne…

nus normale fetele astea:)))=)))…

dar.. nah.. te\ ajut si eu cum pot..
ca atatea sunt,..:)) mama..

te :*..

:X

6. boby ploiesti - Iunie 19, 2010

raluca mai da si tu un semn de viata…cmf pe unde mai esti sa mai stiu si eu de u.pwp

7. neagu - Iunie 29, 2010

buna il sti pe bodo 😛 , in orice caz ti-am trim un msg pe mail te rog raspunde-mi pentru ca e o fata care se da drept tu sau nici eu nu stiu ce sa mai cred oricum ai un prieten oliviu iti e ca si frate? pentru ca nu mai stiu ce sa cred spune ca blogu asta e spart, astept msg plz tu esti in elvetia acum???

David Raluca - Iunie 30, 2010

Da il stiu…iti voi spune mai multe prin e-mail,nu vreau sa fac publice informatii personale!

8. neagu - Iunie 29, 2010

stiu ca nu vrei mesaje de tipu asta daca esti tu ce reala, sau pozele tale sunt fake etc. dar sunt persoane bolnave as putea spune care se dau drept tu in adevaratul sens al cuvantului(ai crede pe cuvant tot ce-ti zice) de asta sunt curiosi cred majoritatea crede-ma de asta te intreb tu esti acum in elvetia? cu cei de la fashion pentru ca persoana cu, care vorbesc pe messesnger sustine ca ti-a furat pass-ul de la blog…nu stiu ce sa mai zic astept mesaj de la tine plz

David Raluca - Iunie 30, 2010

Nu sunt in Elvetia!!! Intradevar vom face in aceasta vara o „excursie” in Elvetia,dar nu acum,pe la sfarsitul verii cand ne vom aduna iarasi cu totii! Momentan am luat si noi o pauza,vom avea pe la mijlocul verii o defilare pentru un cunoscut designer strain,si atat.
Intradevar mi-a fost furata odata parola de la acest blog,dar mi-am recuperat-o cu ajutorul unui moderator wordpress,acelasi moderator care ma ajutat sa raman unica pe acest site,evident,dandu-i o poza cu mine UNICA!

Nu mai crede orice prostie.Odata ce ma vezi online pe hi5,pe blog si pe facebook e clar ca sunt in tara.Cand am fost in Egipt nu am intrat o vreme pe nimic,si chiar s-a simtit lipsa mea,dar acum sunt aici…momentan!!!

9. neagu - Iunie 29, 2010

http://ralucutza-selena.hi5.com si asta e hi5 tau oficial??

David Raluca - Iunie 30, 2010

Nu nu e,singurul hi5 pe care il am (public si vizibil pentru toti) este http://davidralu.hi5.com!!!

10. neagu - Iunie 30, 2010

ok am inteles ai grija o sa inchid hi5 ala, sa citesti si msg care ti le-am trim ai grija de tu, ca sunt psihopati multi in lumea asta:| pup si tine-o tot asa :*

David Raluca - Iulie 12, 2010

Multumesc mult de tot >:D<


Lasă un răspuns

