jump to navigation

Bunaaa >:D< Iulie 12, 2010

Posted by David Raluca in My life.
trackback

Hei,ce dor mi-a fost s aintru ;)).Nu-mi vine sa cred ca,desi sunt in vacanta,sunt foarte foarte ocupata.Imi pare rau ca am lipsit atat de mult si nu am reusit sa va raspund inca la toate comentariile.Ce-i drept,sunt mai tot timpul pe hi5,mai ales ca particip la concursul meu favorit http://time4fashion.hi5.com .Hei,si-au creat si un blog http://www.time4colorfashion.wordpress.com .Trebuie sa recunosc,faptul ca se ocupa atat de mult de acest concurs si sunt mai tot timpul online,merita respect si laude,pacat ca nu este apreciata munca lor de toate participantele,care fac ghiveci atunci cand primesc note mici.Ei bine,cert este ca niciodata nu am avut probleme si e singurul concurs in care am incredere.Administratorii sunt foarte de treaba,si juriul la fel.Daca tot am pomenit de acest concurs,va invit sa ma notati si pe mine la editia „Dark Princess” :P.

Ce sa va mai spun…am degand ca in vacanta asta sa plec departe,cel mai probabil,in New York.Am fost invitata de o prietena buna care va veni in Romania dupa mine.Abia astept sa fac multe poze,sa vizitez cluburile si muzee,mama cate ar fi de vizitat acolo :X.Pe la jumatatea vacantei,voi aveqa o defilare pentru un celebru designer strain care va veni in Romania pentru a-si prezenta colectia,iar la sfarsitul vacantei,vom merge in Elvetia,cu intreaga echipa.Sunt atat de entuziasmata,s-ar putea sa fie cea mai distractiva vacanta a mea :X.
Ei bine,aici inchei,si promit sa postez pozele pe care le voi face :X >:D<

Bye :*

Comentarii»

1. time4colorfashion - Iulie 13, 2010

Multumim pentru reclama 😛

David Raluca - Iulie 13, 2010

Nu aveti pt ce >:D<

2. G.Cristian - Iulie 24, 2010

Mai tot timpu ocupata?unde vrei tu s’ajungi trebuie sa „muncesti” nu gluma…


Lasă un răspuns

