jump to navigation

2 bloguri preferate Iulie 13, 2010

Posted by David Raluca in My life.
trackback

Am vazut ca e la moda sa-ti creezi topuri,pe blog,si sincer,mi se pare o idee chiar buna.Eu insa am doar 2 bloguri preferate,care intradevar merita toata atentia.:

1.TIME 4 FASHION

Time 4 Fashion este un concurs-hi5,la care eu particip inca din 2009.Este un concurs foarte special,cel putin pentru mine,pentru ca niciodata,dar niciodata nu a facut diferenta intre concurente.Este un concurs corect si serios,la care intradevar se munceste.Spre deosebire de restul concursurilor,administratorii nu participa,la fel nici cei din juriu.Este un concurs unic,fapt pentru care este preferatul meu.Recent si-au creat si un blog,cu multe sondaje,si topuri,si tot ce vrei.Te invit sa participi :*

2.Profa de sex

Este un blog extraordinar,care merita toti banii.Aceasta „profa”,are o imaginatie si un vocabular foarte bogat.Scrie…FANTEZII 😀 Dar niste fantezii,asa pe fata,deci sunt extraordinare.Nu sunt eu de la manastire,dar nici disperata dupa asa ceva,dar intotdeauna mi-a facut placere sa citesc fanteziile ei.Intrati si va minunati :X

Enjoy 🙂

Comentarii»

1. SexProfe - Iulie 14, 2010

multumesc mult pt post raluca si pt comm.o sa-ti citesc si eu blogul in intregime:*

2. clement.media - Iulie 17, 2010

Te invit sa-mi faci o vizita la adresa
http://mediaclement.wordpress.com
Daca doresti un link in blogul pe care il administrez, te astept in pagina
http://mediaclement.wordpress.com/2010/07/11/parteneri-din-blogosfera/

3. AiaMica - Iulie 30, 2010

„intr-adevar” , honey…

4. Flavi - August 7, 2010

http://cocalari.com/2009/12/brighi-raluca-si-selena/
mooooor de ras !!!!!!!!!!!!! Si esti peste tot infumurat-o ! Pe netlog, facebook.hi5..acasa tv. pitzi.org etc..ce stil de vestimentatie…ma minunez si rad…!
Am sa le dau la cativa din prietenii tai de pe netlog, facebook linkuri cu tine genul asta….ma rad de ma ………….pe mine !
Proasta…

David Raluca - August 18, 2010

:)) Mai ai? :)) :-j

5. InsaneB - August 14, 2010

prima impresie despre tine nu a fost una tocmai buna…. am vazut conturile initiale de hi5, facebook etc si aratau o foarte mare superficialitate si superioritate fata de cei din jur. Impresia aceasta s-a schimbat cand am inceput sa iti citesc blogul: ” fata aceasta are ceva si in cap, ceva bun”. voi continua sa iti citesc blogul si de ce nu sa admir pozele 🙂

Ps: sunt probleme cu tema blogului, poza din partea de sus nu mai este hostata pe server, schimba calea sau uploadeaza altceva

David Raluca - August 18, 2010

Multumesc frumos >:D< aaaa de banner acum am dat si eu :)) nu am mai prea intrat decat pe hi5 si e-mail,nu am avut timp sa verific blogul 😦


Lasă un răspuns

