jump to navigation

Multumiri… August 23, 2010

Posted by David Raluca in My life.
Tags: , , , , ,
trackback

Buna tuturor >:D:D<.Dupa cum vedeti,pauza banner :)).Contul meu de photobucket a fost spart,prin urmare inchis si mi s-a sters si poza pe care o aveam ca banner 8-| oricum,sanatate celui/celei care a facut-o :)).In seara asta i-am cerut din nou persoanei care mi l-a facut data trecuta,sa imi faca unul nou,si de data asta il incarca pe contul ei,ca sa nu mai existe astfel de "scapari".Bun,vroiam sa ajung :)) undeva :)).Astazi,o zi totala de plictiseala,asa ca am ales sa fac un sign (o poza cu mine tinand o foaie de hartie in mana pe care sa scrie numele meu + adresa de e-mail sau orice altceva ce tine de mine),pentru cei de la Stop Fakes,carora le multumesc din inima ca sunt alaturi de mine si ma ajuta in descoperirea fakeurilor si demonstrarea acestora ca eu sunt adevarata Raluca-Selena (pe bune urasc fraza asta ~X( ).Mboooooon,altceva,ce ar fi altceva,a da,dragul de Vlad si simpatica Andrada au decis sa „reconstruiasca” contul hi5 FanClub Raluca-Selena :)),si au facut o treaba buna.Mi-au „cules” absolut toate videourile :)) cu mine,si le-au ordonat frumos alaturi de unele date personale.Sunt curioasa ce vor face cu pozele :)),sa le fie cat mai usor…se descurca ei :D.Mi-au creat si un grup.. Raluca Selena Lovers ,unde va astept si eu cu drag sa comunicam >:D< .Pai,ar fi cam atat,le multumesc inca odata celor de la Stop Fakes,dar si celorlalte profile/persoane care ma sustin:

~Persoane/profile care ma sustin~

►Original We Stop The Fakes On Hi5 ↔ 5th Profile ™◄

→ Official Stop Fakes aka Fake Busters 4th Original Profile ←

FanClub David Raluca Selena

®Time 4 Color Fashion→Girls Section

★ PiKaChOoO™☆ 2nd Profile

GANDACU™

☆Alizuzu’s World™☆

Multumesc sincer acestor persoane >:D<

☆David R M™☆

Noapte buna >:D<

Comentarii»

1. Original We Stop The Fakes - August 23, 2010

Multumim mult pentru ” reclama ” pe care ne-o faci . Suntem alaturi de tine si te sprijinim oricand . Suntem mandri ca ne aflam printre posturile tale de pe blog , cat si pe hi5 . Multumim inca o data :* >:D<

David Raluca - August 24, 2010

Chiar nu aveti pentru ce >:D< eu va multumesc ca doar cu ajutorul vostru le pot demonstra unora ca eu sunt reala!


Lasă un răspuns

