jump to navigation

Precizare…. August 24, 2010

Posted by David Raluca in My life.
trackback

Esteeeee am banner =)).Ii multumesc Andradei pentru capodopera 8->.Bun,am observat ca unii dintre voi ma tot intrebati pe mail daca x e id-ul meu sau y e hi5-ul meu real sau z e contul meu de facebook etc.Repet inca odata,conturile mele reale sunt:


Official website Raluca-Selena.com

BLOG RALUCA-SELENA

HI5 RALUCA-SELENA

FACEBOOK 1st profile RALUCA-SELENA

FACEBOOK 2nd profile RALUCA-SELENA

YOUTUBE RALUCA-SELENA

MYSPACE RALUCA-SELENA

NEOGEN RALUCA-SELENA

FACES RALUCA-SELENA

iOrbix RALUCA-SELENA

Deci va rog nu ma mai intrebati 😦 .De folosit nu folosesc messengerul,dar daca vrei sa-mi scrieti incat sa nu vada nimeni imi puteti lasa un mesaj pe hi5 sau pe adresa de e-mail mraluca_selena@yahoo.com .

Hmmm…ar mai fi o chestie deranjanta.Unii dintre voi va dati drept cunostiinte,gen fost iubit,fost prieten,vecin/a,verisor/oara.Va rog,daca nu este asa,nu mai induceti lumea in eroare :(. Cam atat ar fi…am ceva treaba acum,deci,ne mai „citim” spre seara :*.

Comentarii»

1. Original We Stop The Fakes - Septembrie 7, 2010

Buna Raluca. M-a informat Pikachoo , despre suspendarea contului tau . De fapt eu vazusem ieri ca nu mai ai hi5, ca voiam sa te intreb niste date despre Irina Natzika, si despre un tip care a vorbit despre tine si ne-a facut cateva precizari .Pikachoo mi-a zis ceva despre Mario, desi nu prea stiu cine este, am inteles ca acela care iti suspenda contul hi5. Cred.

David Raluca - Septembrie 7, 2010

Da,intrasem pe mess si ma intrebat Andrada de ce nu mai am hi5.Inainte imi fusese suspendat temporar,dar acum e cu totul :-j!! Acel Mario este un asa-zis moderator,cu el vorbesti cand faci vreun denunt sau ceva :-j.

2. Original We Stop The Fakes - Septembrie 8, 2010

As vrea sa vorbesc cu tine despre ceva, zic eu , destul de relevant. Am dat peste un „iubit de al tau”. Nu cred ca as putea sa-ti spun tot aici pe wordpress. Ai avea idee cum sa vorbim ? Ideea e ca, mi-a dat un hi5, si niste id-uri, despre care el zice ca sunt reale . Nu conturile tale. Insista sa-i dau detalii despre mine, m-a intrebat ce vreau de la tine, daca sunt lesbiana 😐 , baiat , bisexuala. Mi-a spus ca ai avut o tragedie in viata , ai probleme .. hmm, destule chestii . M-a facut curioasa . Ce sa cred ?


Lasă un răspuns

