jump to navigation

Adio hi5.com Septembrie 7, 2010

Posted by David Raluca in My life.
trackback

Sincera sa fiu,nu credeam ca voi ajunge aici dar..RENUNT LA CONTUL DE HI5!!! De ce? Pai facusem o intelegere cu „Mario” moderator hi5 (cica),ca in schimbul a 3 luni de plata prin Paymo pentru a fi VIP si un sign,imi protejeaza contul de viitoarele suspenduri manuale,ca automate,hai treaca mearga…Ei bine urat din partea lor,pe contul meu personal eu am folosit serviciul lor,iar in schimb m-am ales cu contul suspendat…:

Ah si inca ceva! Contul meu fusese suspendat TEMPORAR,adica pentru o perioada de timp,nu pentru totdeauna,cand am vrut sa ma loghez,surpriza!!!

Mi-am schimbat parola cat am reusit sa intru si ia priviti ce-mi scria:

Ooook,fie cum zic ei,intru direct pe pagina de profil si pauza!

 Ca sa fim cu totii intelesi,voi ramane doar cu contul meu personal,pe care sper sa-l am pentru totdeauna :)) sau cel putin pana cand se muta toti prietenii mei pe iOrbix! Sunt foarte dezamagita de serviciile celor de la hi5 aduse utilizatorilor.Urat din partea lor.As enumera „defectele hi5-ului” gen calitatea proasta a pozelor odata incarcate,numarul incorect al vizitatorilor profilului,numarul in SCADERE de prieteni (am adaugat de 5 ori o prietena in lista si nici acum nu o am,mi se tot anuleaza cererea de prietenie dintre ea si mine,desi odata la mine a fost cand mi-a dat accept),si ar mai fi destule…Imi pare rau,inainte hi5.com era un site placut unde sa SOCIALIZEZI,sa te tii in contact cu prietenii,amicii si nu numai,acum a devenit un site pentru disperatii de reclama,de jocuri si show-uri la web :-j.Urat,multe profile abandonate,si sa nu zic de fakeuri,care numai cu mine sunt ZECI,daramite cu celebritati sau alte persoane publice!

Respect site-ului iOrbix care a luat tot ce era mai bun de la hi5,singura problema e ca nu pot incarca mai mult de 5 poze odata:)) dar asta se va rezolva in timp,si atunci iOrbix va deveni site-ul numarul 1 pe care voi intra :X.

Cam atat 😕 aici,ma intorc la trebuturile mele:)) voi face un update peste o saptamana,sa va spun ce s-a intamplat cu contul :)) poate mi-l reactiveaza,desi nu cred ca ar mai avea rost :)) :* toate bune…

Comentarii»

1. Delia - Octombrie 14, 2010

heiii poze noi cand mai pui? :*


Lasă un răspuns

